אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום ראשון, 2 במאי 2010

חתול עושה החייאה לחתול אחר





59 תגובות:

  1. החתול הזה ראה יותר מידי טלוויזיה

    השבמחק
  2. אווווי זה עצווווב :( :(

    השבמחק
  3. זה מזכיר את מלך האריות כשאבא של סימבה מת

    השבמחק
  4. יאא איזה קושקוש!!!
    הוא לא נטש אותוו איזה חמוד!!!

    השבמחק
  5. אם למישהו מהמגיבים פה היה חתול הם היו יודעים שהוא לא באמת עושה החייאה, זה מה שחתולים עושים שכהם יונקים.

    השבמחק
  6. אים חתולים היו יכולים לבכות החתול הזה היה שופך נהרות :(

    השבמחק
  7. זה ברור שהחתול לא מבין מה הוא עושה..

    השבמחק
  8. הכשחתולים מזדווגים הזכר "רודף" אחרי הנקבה שבועות עד שהיא רואה שהוא מספיק חזק בשביל לתת לצאצאאים שלה את הגנים שלו..זה מה שהיה עכשיו.. החתול פשוט נשאר לצידה בתקווה שיהיה יכולה להזדווג איתה.. רואים שזה יהה זכר ונקבה.. ויכול ליהיות שהוא הבין שהיא מתה והוא "התבאס" מזה

    השבמחק
  9. דיי איזה עצוב זהה :(
    מסכן החתול :/

    השבמחק
  10. מי שאומר שזה חתול שרצה להזדווג או יונק אז הוא טועה. ברור שהחתול מבין שהחתול השני מת והוא מנסה להחיות אותו! זה קרה גם ליד הבית שלי, גורה נסתה להעיר את אחייה המתים..

    השבמחק
  11. זה ממש חמוד ועצוב אבל הוא לא מנסה להחיות אותו... חתולה שלי תמיד עושה ככה עם הציפורניים על השטיח ועל הספה כי זה נעים לה בציפורניים :/ הוא מבין שהוא דורך על חתול אבל הוא סתם מתכרבל עליו כמו כרית

    השבמחק
  12. מה עם פתיחת נתיב אוויר??
    בדיקת דופק??
    יחס 30:2 עיסויים הנשמות?
    אטרופין? אנדרנלין? חיבור למוניטור?
    בדיקת אסיסטולה/VF ומתן שוקים אם צריך??

    ככה לא עושים החייאה!!


    ;)

    השבמחק
  13. תגידו מה אתם רציניים??יש לי 2 חתולים בבית ואני יודעת טוב מאוד שזה לא היה החייאה כאילו אנשים מה אתם עד כדי כך דפוקים אתם לא רואים שהוא מנסה לתפוס ותה בצוואר מאחורה ואז להזדווג איתה ככה החתולים מזדווגים והחתול הלבןןן סתום רצחח אם הוא לא מריח\מרגיש שהשני מת

    השבמחק
  14. איזה חמוד החתול הזה

    השבמחק
  15. וואי עם השילוב של השיר הזה זה עשה לי צמרמורת.. מסכן :(

    השבמחק
  16. חמוד!
    נראה כאילו הוא אומר לו "נוו..קום ימאניק אתה חייב לי שקל.."
    ואז הוא כזה בודק אותו אולי יש עליו משהו..

    השבמחק
  17. מה נסגר איתכם לחתול יש רגש...

    השבמחק
  18. כולכם מפגרים החתולים כניראה חברים טובים ויש דברים כאלה. השחור לבן נידרס מהמכונית כניראה לידו ונשנים רוצה שיקום. מה שניראה כמו הייאה זה זה שחתולים מגרגרים הם עושים ככה עם היידים.
    חתול מסכן. זה מה שמראה לכולם שלחתולים יש רגש כמו לבני אדם

    השבמחק
  19. אנשים מפגרים באימא שליייי !!
    חתולים עושים את זה על בד או על דברים כמו שטיח כי הפרידו אותם מאימא שלהם בגיל מוקדם. אז הם כאילו יונקים מזה מטומטמים באימא שלי עלאק להזדווג איתו להחיות אותו פשוט מפגרים !!

    השבמחק
  20. החתול הזה מדהים ! הוא באמת מנסה להחיות אותו ! הוא הבין שחתול שלידו מת והיו קטעים שהוא עצם את העיניים למשך שניות ארוכות וזה נראה כאילו הוא בוכה.
    זה סרטון עצוב, אני כמעט בוכה פה :'(

    השבמחק
  21. אויייי הסרטון כ"כ כווואב מזה :/

    השבמחק
  22. יוווווווואווווו אתם פשוט מפגרייייייים אין דברים כאלה ,
    חתוליםםם בדיוק כמו בני אדם מרגישים דברים !!! כמו כלבים ...  
    החתול ידע שהשני מת , הוא לא מפגר !!
    והוא לא עשה לו החייאה , הוא פשוט ניסה להעיר אותו
    מאיפה הבאתם תשטויות האלה שהוא ניסה לזיין אותה ?
    הוא יודע שהיא מתה גם לחתולים יש שכל - תתפלאו .
    ומה שאמרתם על הגרגורים זה נכון הם עושים אתזה כי זה כמו להתמתח בשבילם , אבל במקרה הזה הוא פשוט ניסה להעיר אותו .. וכנראה ניסה להכאיב לו כדי לראות אם זה יעזור .
    סרטון עצוב \:

    השבמחק
  23. וואי , בסדר , חתולים עושים ככה על שטיח וזה , אבל מה עם הקטע שהוא יושב לידו ועוצם עיניים ? זה מראה שיש לו רגשות ושהוא לא יעזוב את החתול הזה לרגע עד שהוא יקווום ( זה מה שהוא חושב .. ) . אתם אנשים מפגרים ! רואים כלכך שהוא מנסה " להעיר " אותו .. וואי זה עצוב , באמאשלי - כמה שזה יישמע קיטשי , בכיתי . \:

    השבמחק
  24. כל החשים שאומרים שזה לא החייאה או כל מיני דברים כאלה החתול נשאר עם החתול השני דקות ארוכות וזה מאוד עצוב ומדהים בעיני.אז למרות שהחתול לא עשה החייאה הוא בכל זאת נשאר ליד החתול וניסה לעזור לו מה שמאוד מרגש בעיני.

    השבמחק
  25. צריך לקחת את החתול הזה לקורס מד"א הוא יכול להציל הרבה אנשים!

    השבמחק
  26. יואו איזה מסכן אחותי ראתה את זה עד עכשוו היא בוכה זה ''ה''דבר הכי כואב שראיתי נ.ב. מי שאומר שהוא מנסה לא יודע מה... טעה לגמרה זה ברור שהוא ניסה להחיות אותו מזל שהוויטרינר בא אני מקווה שהוא חי ובריא.

    השבמחק
  27. מה שאני לא מבינה זה שאם היה שם בן אדם שצילם את כל זה, אז למה לעזאזל הוא המשיך לצלם במקום לעזור לחתול הגוסס!? מה זה????? הצלם הוא חתיכת מניאקק

    השבמחק
  28. תשמעו חברה החתול פשוט מתאבל יוכל להיות שזה הייתה האהבה שלו בלי שום קשר להזדווגות עזבו אותם תפתחו כבר תראש ותחשבו עם הראש זה חתול זה אותו בנאדם רק בלי יוכלת לדבר איתנו אז מה שהם לא ניראים כמונו אז מה גם להם יש נשמה זה לא החייאה זה חתול שפשוט עצוב לו שהוא רואה אותו חתול כמו הוא והוא פשוט מתמותת מה הייתם עושים אם ראיתם שנגיד מישהו מת ברחוב וזה מישהו שאת מכירים אותו הייתם מתמותתים תחשבו על זה באמת תתבגרו כבר ..

    השבמחק
  29. Blogger noa ציין...

    מה שאני לא מבינה זה שאם היה שם בן אדם שצילם את כל זה, אז למה לעזאזל הוא המשיך לצלם במקום לעזור לחתול הגוסס!? מה זה????? הצלם הוא חתיכת מניאקק

    21 במאי 2010
    אבל בא מישהו שעזר זה לא משנה אם הוא צילם יוכל להיות הוא היתקשר ואז צילם ?

    השבמחק
  30. Blogger noa ציין...

    מה שאני לא מבינה זה שאם היה שם בן אדם שצילם את כל זה, אז למה לעזאזל הוא המשיך לצלם במקום לעזור לחתול הגוסס!? מה זה????? הצלם הוא חתיכת מניאקק

    21 במאי 2010
    אבל בא מישהו שעזר זה לא משנה אם הוא צילם יוכל להיות הוא היתקשר ואז צילם ?

    -- זה צולם ע"י מצלמות אבטחה.

    השבמחק
  31. איזה עצוב זה!!!
    אבל הוא לא באמת עושה החייאה..
    אבל בכול זאת מרגש

    השבמחק
  32. איזה חמווווווווד ואני לא סתם אומרת אבל התחילו לרדת לי דמעות!

    השבמחק
  33. אלוהים כמה שזה עצוב
    אני אדם שראה הרבה מוות של חתולים ושקשור מאוד לחתולים וזה היה ממש עצוב
    החתול פה לא ניסה לזיין
    וגם לא תקע ציפורניים כמו שהם תוקעים בשטיחים אלא ניסה להעיר את החתול
    אני ראיתי מהחתולה שלי שכל פעם שהיא עצובה היא מיללת בבכי כמו שרואים אך לא שומעים שעשה החתול יותר מפעם אחת בזמן שניסה להעביר את החתול השני בתקיעת ציפורניים על מנת הכאבה להתעוררות ואחרי יילול מתמשך, התיישבות במקום ועצימת עיניים

    השבמחק
  34. אני חושב היה מתאים פה שיר של אבנר גדסי נפרדנו קח

    השבמחק
  35. ואי מסכן,
    זה ממש עצוב :(((((
    והחתול פשוט לא מוותר עליו הוא יושב לידו, מנסה להעיר אותו...איזה מאמייייייייי! :((((

    השבמחק
  36. יש לחתולים רגשות ואני יודע כי אני עובד איתם כל היום.
    אבל...הוא לא באמת מנסה להחיות אותו לחתול אין רמת איטיליגנסיה ברמה כזאת כמו שאחד מקודמי אמרו הוא לא מבין מה קורה ומנסה להעיר אותו.
    כשהחתול סוגר עיניים זה מיצמוץ ארוך שום בכי לחתולים אין את האיבר שמאפשר את זה זה עושה לי עצוב לראות שאנישים חושבים כאלה דברים לא נכונים!!

    השבמחק
  37. אומיגד זה כול כך עצוב :(
    באלוהים שבכיתי !

    השבמחק
  38. וואי כולכם ילדים מפגרים!!!
    אין לכם לב!!!
    מזה השטויות האלה מזדווגים וכל זה!!! החתול מת!!!
    והוא מנסה להחיות אותו וכל אלה שאומרים שיש להם חתולים תתחילו לסתום כי זה שזה עושה נעים בציפורניים זה לא אומר כלום הוא באמת מנסה להחיות אותו!!
    ישלי 5 חתולים!!! ואני יודעת על חתולים יותר ממה שאתם אז תתחילו להרגיע!!!

    השבמחק
  39. ואיי איזה חתול חחמוווד =] וואייי כאב לי הלב יצא לי מלא דמעות איזה עצוב זה מסכן החתול שמת ז"ל אני עעדייין רוווצה לבבכוווות ואייי איזה חתול והוא עוד נשאר איתו =:)

    השבמחק
  40. איזה מסכן...
    פאק זה עצוב...אני מרחם עליו..

    השבמחק
  41. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כולכם אוטיסטים באימא שליייי ילדים מפגרים למה נראה לכם שהוא מנסה להחיות את החתול למהההההההההההה זה חתול הוא לא יודע בכלל מזה החייאה מפגריםםםםםם לפעמים עדיף לשתוק ולהסתיר את הטמטום ! חתולים עושים את זה על שטיחים וסמיכות פרווה וכדו' כמו שהם יונקים שמפרידים אותם מאימא שלהם וכללללל אלההה "מתאבל עליו" "מחייאה אותו" "מזדווגים" למה נראה לכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם למה ?! אנשים מפגרים פשוט

    השבמחק
  42. אנונימי אמר/ה...
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כולכם אוטיסטים באימא שליייי ילדים מפגרים למה נראה לכם שהוא מנסה להחיות את החתול למהההההההההההה זה חתול הוא לא יודע בכלל מזה החייאה מפגריםםםםםם לפעמים עדיף לשתוק ולהסתיר את הטמטום ! חתולים עושים את זה על שטיחים וסמיכות פרווה וכדו' כמו שהם יונקים שמפרידים אותם מאימא שלהם וכללללל אלההה "מתאבל עליו" "מחייאה אותו" "מזדווגים" למה נראה לכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם למה ?! אנשים מפגרים פשוט

    27 ביוני 2010 14:09


    דווקא צודק, מסכימה איתך..
    כן כאילו פסדר אז הוא יודע שהוא מת אבל wtf??
    מאיפה הוא יודע מהזה להחיות?? ומאיפה הוא יודע איך לעשות את זה?? חמודים שלי, שכל לא יזיק לכם...

    השבמחק
  43. הקטע בסוף שהוא תופס אותה מהצוור- הוא בא להזדווג איתה
    הוא תפס אותה מהצוור שלא תזוז והוא התמקם
    אפעם לא ראיתם חתולים מזדווגים?

    השבמחק
  44. לי נראה בכלל שהוא מנסה להעיר אותה ולא מבין למה היא לא קמה.....]=

    השבמחק
  45. החתול שמת מזכיר לי את החתול שמת לי...
    בכיתי מרוב עצב...

    השבמחק
  46. החתול הזה כזה חכם מתוק ויודע מה הוא עושה ! .
    ונכון גם לחתולים יש רגשות ! , וכל הכבוד לחתול הזה נשאר איתו ניסה להעיר אותו , להחיות איתו , נשאר איתו , כ"כ מרגש ! .. היו לי דמעות בעיניים מהחתול הזה וממה שהוא עשה וניסה ! .

    השבמחק
  47. ת'אמת אני ממש ממש שונאת חתולים......
    אבל הוא כ'כ חמוד יאווו!
    באליי ליבכותת :'(
    אם הייתי רואה אותם במציאות אאת שניהם היתי לוקחת הביתה אפיחו שאני כ'כ כ'כ שונאת חתולים בדם!!!
    הם כ'כ חמודים יאוו :W(
    עצוב מאודד :(

    השבמחק
  48. עצוב באמת עצוב ועוד יותר עצוב לדעת שבכול העולם החיה שהכי נידרסת זה חתול עצוב :-(

    השבמחק
  49. מה איזה חמוד איזה ילדים סתומים יש בעולם?! זה חתול בן ובת דרסו את חברה של החתול והוא מנסה להחיות אותה ואתם עוד אומרים איזה מחוד אתם פשוט ביגסט פאילס

    השבמחק
  50. ייייייייייייייאאאא איזזזזזה חמוווווווד : (

    השבמחק
  51. אלווווווהים כל אילה שאומרים שזה לא החייאה: מה אתם רציניים?! אתם אשכרה מצפים מחתול לעשות החייאה כמו שצריך?! אויש שתקו.
    ואמממממא הוא כזה חמממממוד וזה כזזזזזזה עצווב! :(
    !@@#%*$$@@*%$@@&*^&^%@$#!

    השבמחק
  52. תסתכלו בסוף!!! אתם תראו את האוזן שהחתול ה"מת" זזה!!!!!!!!!! הואא חייייייי!!!!!!!יששש

    השבמחק
  53. מסכן הוא מת זה עצוב נורא אים אני ההיתי רואה את זה אז ישר הייתי מטפלת בזה

    השבמחק
  54. איזה מסכן בגלל זה אני עובדת עם בעלי חיים כדי שכאלו דברים לא יקרו !!!

    השבמחק
  55. יזה זבל מי שצילם את זה צילמו את זה 100 אחוז כי המצלמה זזה ולא דרסו אותה כי לא יצא כלום ואין סימן זרקו עליה משהו והיא מתה מסכן החתול השני יש לי צמרמורת ההוא מיסכן גם וזה לא החאייה וגם זבל הצלם לא ניסה לעזור בהתחלה היה אפשר להזיז אותו ולנסות לעזור לחתול כי היא הייתה נושמת בהתחלה פשוט אחרי זה בהמשך הסירטון היא מתה ויש שהוא הלך באו לחקת אותה

    השבמחק
  56. איזה מיסכנים אני בכיתי בגלל זה

    השבמחק

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails