אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום שני, 10 במאי 2010

סאונד שיגרום לכם לחרבן



31 תגובות:

  1. פאק...
    זה גרם לי לחרבן במכנסיים...

    השבמחק
  2. אני יילך להחליף תחתון עכשיו בגללכם

    השבמחק
  3. אם הפלצתי זה נחשב?

    השבמחק
  4. זה לא עושה כלום

    השבמחק
  5. איזההה דבררר חזקקק באמתת היה לייי!!!

    השבמחק
  6. טוב, מזל שיש לי שירותים 2 מטר ליד החדר!

    השבמחק
  7. מגניב אני מרגיש כאילו שעושים לי בבטן משהו חח

    השבמחק
  8. לא חרבנתי אבל עומד לי הזין בטירוף חחחחחח

    השבמחק
  9. XDD אני נקרע פה מצחוק
    זה לא עשה לי כלום אבל אהבתי תרעיון
    אני מרגיש נוד מתקרב אולי בגלל הצלילים פה XDDD

    השבמחק
  10. באמת שזה לא עשה כלוווום...

    השבמחק
  11. חחחחח האמת שהיה לי קקי לפני ששמעתי ואחרי ששמעתי עבר לי

    השבמחק
  12. איזה בוללשיט...

    השבמחק
  13. שמעתי עד הסוף ולא קרה כלום

    השבמחק
  14. תחתונים חדשות! אכשיו הם חומות..... וגם טיפה רטובות

    השבמחק
  15. הזין עמד לי וגמרתי בגלל זה!

    השבמחק
  16. זה רק עשה לי כאב בטן ובאה לי פיפי ..

    השבמחק
  17. וואוו חירבנתי בגובהה ! כל הרצפה חומהה ~
    יותר טוב מכל חוומר משלשלל הסוף לעצירוות !
    חירבנתי על חברה שלי צחווקים
    גאון מי שהמציא את הצליל הקקה הזה !!!!! חחחחחחח תרתי משמע

    השבמחק
  18. פייחס יסוטים דפוקים בשכל !
    חוץ מכאב בטן חזק,זה לא עושה כלום וכל מי שכתב פה דברים מגעילים , סוטים הוא כזה בעצמו ! אז תתחילו להרגיע ומההר!

    השבמחק
  19. רק כואב לי הראש בגלל זה

    השבמחק
  20. נו מה אתם דפוקים?!!!!
    סתם רעש מעצבן לא עשה כלום

    השבמחק
  21. איזה חרה ואיזה בתיך אולי סרטון חרה חוץ מזה סתם כאב ראש

    השבמחק
  22. מה הקטטעע?בזבזתיי לי 3 ורבע דקות מחיי!וכל החחרמנים והסוטים לכו להוציא את האנרגיות על דברים אחריים יא מגעיליייםם.......

    השבמחק
  23. כמה נדוששש...... סרטון לתינוקותל בלבד שאין להם מה לעשות בחיים חוץ מלהקשיב לשטויות האלה שלא עושים כלום!!!!!!!!

    השבמחק
  24. נקראתי מצחוק חחחחחחחח

    השבמחק
  25. כוסאמק נהרס לי המכנס !!!!

    השבמחק
  26. באמת רוצים לשירותים מהדבר הזה

    השבמחק
  27. עמד לי בטירוףף נראלליי אני אלךךך לראותת פורנוו או משווו...

    השבמחק
  28. בלוג פפוק, בגללכם עשיתי פוק (חרוז)

    השבמחק
  29. זה גרם לי להפליץ

    השבמחק
  30. פאק באמת חירבנתי!!!! ממש ניסיתי להתאפק, ובאמצע הקטע פשוט רצתי לשירותים! איזה חרא!!!!!! (תרתי משמע חח)

    השבמחק

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails