אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום שני, 31 במאי 2010

ככה זה כנשים נוהגות



27 תגובות:

  1. יא מטומטמים מה קשור יא בני זונות

    השבמחק
  2. שנייייייייייייייייי וזה נכון תמיד יש תלונות עלל בנות שנוהגות

    השבמחק
  3. בא לי קאקא יזונות

    השבמחק
  4. מקשור ימכוערים בנות נוסעות יותר טוב מבניים יאללה מה הפוזות ?!

    השבמחק
  5. סתמי סתמי ייצורה מה את חשה בנות לא יודעות לינהוג יש לך בעיות יאבלה 

    השבמחק
  6. זה לא הקטע ...זה כאילו שהם כולם עם הפלאפון

    השבמחק
  7. פאק אני פוחד לעלות על הכביש במצב כזה חחח:)

    השבמחק
  8. זה עובדה:
    נשים לא יודעות לנהוג והם גרועות אחושרמוטה.

    השבמחק
  9. כולם יודעים זאת!!!!

    השבמחק
  10. אני בן אבל לא הבנתי משהו בנים לא אמורים לאהוב בנות ולא לריב איתן על שטיויות באמת מה אתם גייז מה זה משנה אמא שלי יודעת לנהוג אחלה והיא בת ו........חוץ מזה גם יש בנים שהם נוהגים ברמה שלמען כולם שיתאמנו קודם על בימבה

    השבמחק
  11. אני בן אבל לא הבנתי משהו בנים לא אמורים לאהוב בנות ולא לריב איתן על שטיויות באמת מה אתם גייז מה זה משנה אמא שלי יודעת לנהוג אחלה והיא בת ו........חוץ מזה גם יש בנים שהם נוהגים ברמה שלמען כולם שיתאמנו קודם על בימבה

    השבמחק
  12. דבר ראשון מה אתם מתעצבנים מזה ?
    הכל בגדר צחוק .
    אני בחורה וכאילו מה הביג דיל ??
    איזה תינוקות באמאשלי ...

    השבמחק
  13. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
    אם לא שמתם לב הבנות מסמסות בפלאפונים במקום להיסתכל על הכביש...
    לא בגלל שזה בנות!..

    השבמחק
  14. לא כולן ככה!!!!!!!!!! איזה שוביניסטים!!! יש גם בנים שנוהגים חרא!!!
    רוב תאונות הדרכים הם בגלל בנים!!!!

    השבמחק
  15. בחיי אם מטומטמים אתם לא רואים שזאתי שנוהגת מסמסת בטלפון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  16. זה שהן מפגרות זה לא אומר שנשים לא יודעות לנהוג!!!!!!!!
    דמאט צאו מהפוזה השוביניסטית הזו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:S:S:S:

    השבמחק
  17. לפחות בנות לא נוהגות על 150 קמ"ש!!!!
    וזה תמונה בצחוק אז הבנות לא באמת כאלה מפגרות!!!!אבל אני מודה שברמזור אדום יש בנות שכן מדברות בפלאפון וכן שמות ליפסטיק אבל אני לא ....(כי אני בת 12 XDD)

    השבמחק
  18. חחחחחח כמה שזה מצחיק,
    לא יפה.

    השבמחק
  19. בתכלס זה נכון בנים נוהגים הרבה יותר טוב מבנות..
    אבל הם גם נוהגים כשהם שיכורים בשביל הפוזה וגורמים גם לרוב התאונות אז נסכם את זה ככה גם בנים וגם בנות לא הכי מתמצאים על הכביש...

    השבמחק
  20. הבנות האאלו באוטו לא ברמזור!!
    הן באמצע נסיעה!! תיסתכלו על הגלגל=)

    השבמחק
  21. מה אתם מתווכחים זאת בסך בכול תמונה מפגרת

    השבמחק
  22. זה נכון בנים ארבה יותר טובים מבנות

    השבמחק
  23. ענבריייק , סתמו ישרמוטות .27 ביוני 2010 בשעה 16:27

    ט'ח אעלק , בגלל זה רוב התאונות זה בניייים !.
    יבני שרמוטות , תפסיייקו להאשים אווותנו !

    השבמחק
  24. אולי שתקו כבר יקטינות מזיינות ת'שכל ולא ראו הגה בחיים שלהם שתתחילו לנסוע אז דברו תראו מזה יש לי חבר שעשה בגלל בת זונה תאונה והמשיכה כאילו כלום לא קרה ואני לא אומר שאין בנים שנוהגים כמו חרא!

    השבמחק
  25. וואי בנות תרגעו כבר!!!
    ובתכלס זה נכון לבנים יש יותר שליטה על המכונית מבנות ואת לא יכולות להתווכח על זה
    אולי התמונה לא כל כך מצדיקה אבל זה נכון
    דרך אגב אני בת

    השבמחק
  26. תראו איך צעירים נוהגים תתלוננו על זה ולא על איך בנות נוהגות! אמא שלי נוהגת בסדר גמור! בגלל הבני 16 האלה שאין להם רישיון אבא שלי החליף לרנו מגאן (בגלל הבטיחות)XD
    נ"ב אני בן

    השבמחק
  27. בנים נוהגים הרבא יותר טוב מבנות יש להם יותר שליטה על האותו

    השבמחק

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails