אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום ראשון, 9 במרץ 2008

כלב-אריה






9 תגובות:

  1. חחחחחחחחחחחח ראשונהההה!

    השבמחק
  2. חחחח שני!! זה פוטושופ??? אני רק שואל O.o

    השבמחק
  3. זה תחפושת יא עילגיםם !

    השבמחק
  4. זה פיטבול ... ואינמצב שיש לכלב ככה שערות י'מטומטמים והשני שהגיב אמר פטושופ .. ילד מטרנה .... זה פיטבול שמשו לו ת ח פ ו ש ת !

    השבמחק
  5. וואי איך נבהלתי!! מזל שזה לא אמיתי וגם אם הייתי רואה את זה הייתי חושבת שזה אריה החח

    השבמחק
  6. ט'חחחחחחח

    היה לו שערות, אבל חוץ משם גילחו לו :P

    השבמחק
  7. אכזרי...
    שביעי

    השבמחק
  8. אמיתי לגמרי יש כלבים כאלה אבל הם גילחו אותו המון.. יש לי ליד הבית אחד כזה

    השבמחק
  9. מגניב!!!! אחלה רעיון לפורים עם הכלב שלי

    השבמחק

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails