אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום רביעי, 5 במאי 2010

חתול מטורף תוקף בייביסיטר



35 תגובות:

  1. איזה חתוול משוגע מה אין לו חיים?

    השבמחק
  2. שיאוו מזה החתולל הבן זונה הזה! איזה מאניאאקק.... יאווו ! חח

    השבמחק
  3. אמאאאא ואמיר בן כמה אתה ? והחתולל ממש היסטרי

    השבמחק
  4. איזה מוזר! חתולים בד"כ לא מתנהגים ככה. היא בטוח עשתה לו משהו ! מקודם זה לא היה הוא שהיא זרקה על הכדור כל הזמן? אין פלאא . הבייביסיטר הזאת מפגרת לגמרי ! וגם היא ממש לא יודעת איך להתנהג עם חתולים. אני בצד של החתול !

    השבמחק
  5. גמאני בצד של החתול,ובכלל הוא מגן על עצמו,זאת הסביבה שלו והיא חדשה בשבילו.

    השבמחק
  6. מלך מלך החתול הזה כוס אמאמאמא של הבת זונה הזאת מה היא מתעללת בו!!!

    השבמחק
  7. לפי המידע שהסרטון הביא לנו כאן
    הכדור לחתול לא קשור לעניין
    מכיוון כי בגלל שחתול שמע שהכוס או צלחת נשברה כשנפלה בריצפה החתול חשב שהתינוק במצוקה והלך להגן על הילד מפני הבייביסטר
    זה כמו כלב שומר על בעליו כך זה גם חתולים

    השבמחק
  8. לאליקו...
    חתול הוא לא נאמן כמו כלב ..הוא לא בא להציל את התינוק אלא הוא פחד מהביביסיטר...
    במקומה הייתי הורג אותו...

    השבמחק
  9. לאליקו...
    החתול לא בא להגן על התינוק אלא פחד מהבייביסיטר...
    חתול לא נאמן כמו כלב..
    אני במקומה הייתי הורג אותו במקום...:(

    השבמחק
  10. אני הייתי שובר אותו איןןן מהו עושה??מה הוא חשב??
    צריך להרוג ת'חתול המטומטם הזהה!!!

    השבמחק
  11. מה היא הרביצה לו הבת זונה הזאת?
    אם הייתי החתול לא היה לה כבר פנים !

    השבמחק
  12. חתול שולט!!!
    עד לחתולים..סתם בחורה פוסטמה...
    וחתולים כן נאמנים,
    והם כן מרגישים כשהבעלים שלהם בסכנה,במיוחד תינוקות,מנסיון..

    השבמחק
  13. אנשים מה יש לכם ? מסכנה הנערה .. סה"כ עשתה בייביסיטר על תינוק והחתול בא ותקף אותה ( מסיבות לא ברורות.. ) .
    אם אתם הייתם שם , הייתם רוצים להגן על עצמכם מפני החתול ולא להיות בצד שלו !
    אז ביוווש !! > <

    השבמחק
  14. אני במקומה הייתי בועט בו מעיף אותו 10 מטר

    השבמחק
  15. איזה ילדים מטומטמים יש פה

    השבמחק
  16. הכול חרטה זה מבוים

    השבמחק
  17. איזה חתול סטלןןן חחחח עישן באנג

    השבמחק
  18. תמיד ידעתי שחתולים הם בני זונות מפגרים אבל לא ידעתי עד כמה!!!!

    השבמחק
  19. חחחח תראו ת'ילד הקטן עומד ומחמם יאלה תראי לו מזה חחחחחחחחחחחחחחחח סתםםם :)

    השבמחק
  20. חתולים שולטים!!
    מי שעוד לא הבין את זה.. מגיע לו!

    כל מה שהחתול רצה זה רק קצת תשומת -<3-!

    השבמחק
  21. אני הייתי מביא לחתול פיצוץ שהוא לא היה רואה אותי ואז זורק אותו לים

    השבמחק
  22. וואיי זה משוו מפחייייייייייייייד ! אני לא הייתי לא מרביצה ולא הורגת תחתול הזה הייתי פשוט יוצאת החוצה או מעיפה אותה לבחוץ מזה החתול לא משנה מאיזו סיבה הוא לא היה צריך לעשות אתזה ! אחד המפחידים XD

    השבמחק
  23. חתול מפגר אני שונא חתולים !!!!

    השבמחק
  24. החתול גבר וכל השאר בני זונות

    השבמחק
  25. תסתמו כבר תפה כל אחד חש את עצמו מביןן

    השבמחק
  26. אנשים הוא לא סתם מרביץ לה!!!!!
    נו באמת...היא שברה כוס!!! זה מגיע לה!!!!
    חחחחחחחחח

    השבמחק
  27. אני הייתי בועט בחתול עד שהיה מת!!! I haet cate!אני שונא חתולים!!!

    השבמחק
  28. שונאת חתולים!!!
    כולה רצתה לעשות בייביסיטר והחתול ישר קפץ עליה היא לא עשתה לו כלום!!!! ><"
    וכלבים פי 10000000000000 על חתולים
    חתולים סתם חרא!!!!!!!!

    השבמחק
  29. הייתי מפוצץ אותו גם ככה אני שונא חתולים!!!

    השבמחק
  30. חתול שולט!!!!!!! חתול הגבר!!!!!! חחחח איזה חמוד!! אני בצד שלו!

    השבמחק
  31. נוו זה פוטושופ מה אתם לא רואים חח

    השבמחק
  32. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח*אויר*חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח*אויר*חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הרג אותיי!!

    אליקו צודקק!! החתול ניסה להגן על התינוק ועל הביתת!!

    השבמחק
  33. אם לא שמתם לב הבייביסיטר התעללה בחתול !!!!
    שהיא שחקה עם התינוק בכדור אז היא החזיקה אותו וגלגלה איתו את הכדור !!!
    וחתולים יכולים להיות מסוכנים ועצבנים לגבי דברים כאלה !!!!
    אז החתול צודק כאן והבייביסיטר הזאת סתם אישה דפוקה !!!
    חתול זאת החיה הכי מתוקה בעולם !!!!

    השבמחק
  34. קלטו את הילד הקטן לא יודע מה לעשות...!!! ואני בצד של החתול!!

    השבמחק

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails