אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום שלישי, 25 במאי 2010

תמונה שתעשה לכם תאבון



17 תגובות:

  1. יש אני ראשון אבל התמונה לא מעוררת תאבון זה ניראה כמו זין בתוך שדיים !!! :)

    השבמחק
  2. איזה זין בתוך שדיים?זין תקוע בתחת

    השבמחק
  3. זה יענו קקי יוצא מתוך תחת

    השבמחק
  4. זה כאילו אני מזיין לכם את התחת יהומואים
    והצהוב?
    זה השפיך שלי. עלייכם.

    השבמחק
  5. הלחמנייה נראית כאילו שזה הסביב של הזין שלי... הצהוב נראה כאילו שחברה שלי מוצצת לי או מזיינת אותי או מזדיינת איתי והלחמנייה זה הזין שהיא תנגוס בו... התמונה הזאת לא עשתה לי תאבון היא עשתה לי חשק להזדיין עם חברה שלי ושהיא תמצוץ לי!!!!1 נראה לי שאני הולך לעשות את זה עם אמא שלי ושאני עושה קולות... חח סתם רק עם חברה לי!!1

    השבמחק
  6. וואי, אללוהים אתם כאלה דוחים!!!
    בוא'נה, בקטעים כאלו לבנים יש את אותה מחשבה! זין שלו בתוך משהו! אותו מוח במיליון בני אדם שונים!

    השבמחק
  7. לכל אלה שרשמו במינהם :"זה כמו זין בתוך שדיים" "הלחמנייה נראית כאילו שזה הסביב של הזין שלי... הצהוב נראה כאילו שחברה שלי מוצצת לי או מזיינת אותי או מזדיינת איתי" וכו... כאילו מה אתם משועממים? לא איכפת לנו עם מי אתם מזדיינים,ואיך אתם מזדיינים,לכו לעזאזל ותסתמו את הפה שלכם יחופרים וסוטים,זה הדבר היחידי שאתם כל הזמן חושבים עליו..

    השבמחק
  8. כל הזמן כשאני רואה בנים כותבים כאלה דברים.. אני באמת חושב שאני בין היחידים שלא חושבים ככה...

    השבמחק
  9. יבני זונות דיי להיות חרמנם תוציאו תמקל ארטיק מהתחת הינה אני בן ואני אומר לכם עם אתם מיחרמנים מידברים כאלה אתם הומוהים לכו תיזדינו זונות

    השבמחק
  10. מה אתם משחקים אותה יא'עברייני מקלדת...אנחנו יודעים שאתם סתם חנונים לא מסופקים ובגלל זה אתם מדמיינים ומעזים לרשווםםם!!!

    השבמחק
  11. אלה ,תסתמו כל החרמנים ביניכם זה סך הכל , דוכן של נקנינקיות סעמק ,אז די להיות סואטים וחרמנים וכל אלה שמתלהבים םה "וואי איך בלי שיממצו לי עכשיו " או זין בין שדים" ,תפסיקו לחוש סך הכל חבורה של ילדים בני 12 מוגבלים !

    השבמחק
  12. אהבתי את הבסטה אחלה דוכן ל-הוט דוג

    השבמחק
  13. זה זין עם הביצים

    השבמחק
  14. יש בעיה עם ילדים בני שתיים עשרה? הא??

    השבמחק
  15. זה לא עושה חשק לאכול זה עושה חשק לסקס XD

    השבמחק
  16. זה קקי יוצא מתוך התחת הצהוב זה פיפי שנשפך לצדדים כי זאת בחורה אז הפיפי נשפך כזה מהמנוש אם זה גבר הוא מכוון למטה

    השבמחק
  17. אייךךך גועל נפשש ילדים בני 12 מוגבלים איככ רק חברה שלכם רואה את זה לא נוגעעת בכםם בחיים יאללה מה אתם חשים בניי זוונות מוגבלים מתחרמנים מכל דבר שנראה כמו אתם יודעים מה איכססס גועל נפששששששששששששששששששש

    השבמחק

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails