אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום שני, 12 ביולי 2010

קיימו יחסי מין וקיבלו קנס ותיק פלילי בגלל שגנחו חזק מדי

זוג שבילה לילה סוער בחולון לא חשב שכך הוא ייגמר. הגניחות הרמות אילצו את השכנים להזעיק את המשטרה, ואחרי שהאישה תהתה על הרגלי המין של השוטרת - הם מצאו את עצמם בתחנה, עם קנס של 350 שקל ותיק פלילי. האם כעת גם העבודה בסכנה?

אילוסטרציה

אזיקים? זה דווקא לא היה בתוכנית של הזוג ש"חגג" ביחד. לקראת השעה 05:00 בבוקר ביום חמישי שעבר, דיירי רחוב חנקין בחולון לא יכלו עוד לשאת את הרעש. הגניחות שעלו מתוך אחת הדירות ברחוב לא נתנו להם מנוח, וכעת - הם החליטו - תורה של המשטרה לשים קץ למטרד. הם חייגו למוקד 100, וחיש קל הגיעו לדירה ארבעה כחולי מדים כדי להחזיר את השקט לשכונה.

אבל מי שחשב שכאן תיגמר הסאגה, טעה. "פתחתי את הדלת לשוטרים כשאני מכוסה בכרית, ובן זוגי בתחתונים בלבד", סיפרה האישה ל-ynet. "ההאשמות של השוטרים והגישה הכוחנית שלהם היממו אותי ונראו לי מגוחכים, אז עניתי להם בציניות".

ב"קרב המוחות" עם השוטרים - גילתה האישה שידה על התחתונה וקנס של 350 שקל נרשם לה ממש ב"זירת הפשע", אחרי ששאלה את השוטרת אם כשהיא מקיימת יחסי מין, היא אינה משמיעה קולות דומים.

אבל גם זה לא היה הסוף. כשירדו בני הזוג מהדירה בניסיון לבטל את הדו"ח שרשמו להם השוטרים, ביקשה השוטרת מהצעירה להציג בפניה תעודת זהות, אך זו סירבה. באותו הרגע, לדברי החשודה בהרעשה, אזקו אותה ואת חברה כל ארבעת השוטרים, והכניסו אותה בכוח לניידת. שם, סיפרה, שמעה יחד עם בן זוגה שהתקבלו קריאות נוספות לאותה הכתובת בגין אישה המשמיעה גניחות קולניות, ולפיכך נראה שהשוטרים התבלבלו בדירה.

כך או כך, כל ההסברים לא הועילו. החשודים הושמו במעצר, ונפתח נגדם תיק פלילי בגין העלבת עובד ציבור, עבירה שהעונש המירבי עליה הוא שישה חודשי מאסר. את השעות שעברו עד צהרי אותו היום הם בילו במעצר, כשרוב הזמן הם אזוקים.

"כששאלתי את השוטרים אם כשהם שוכבים הם לא עושים קולות, כנראה פגעתי בציפור נפשם של כחולי המדים", המשיכה הצעירה בשיחה עם ynet.

"אני מועסקת בעבודה שדורשת סיווג בטחוני, ולא לי ולא לבן זוגי היה רישום פלילי כלשהו במשטרה. אני לא מאמינה שכך, ברגע אחד ועל לא מאומה, יכולה משטרת ישראל להגיע למבצרו הפרטי של האזרח הקטן ולהופכו מאזרח ישר לעבריין, דבר שעלול לגרום לי לאבד את עבודתי".

ממשטרת חולון נמסר בתגובה: "בני הזוג עוכבו לחקירה לאחר שגידפו וקיללו שוטרים שהגיעו לדירתם בגין הפרעת מנוחה, שעל אודותיה התלוננו השכנים. השניים אף סירבו להזדהות, ושוחררו לאחר שנחקרו".

מקור הכתבה: ynet


35 תגובות:

  1. ראשון.
    פאק איזה משטרה זונהההההה

    השבמחק
  2. דיי דיי לא צריך משטרה במדינה הזאת משטרה חרא פעם אחת עצרו אותי כי עברתי בכביש ולא במעבר חצציייה כוסאמשלהםם זונה כל המשטרה על הזין

    השבמחק
  3. וואה וואה מה זה השטויות האלה אסור כבר אפילו לעשות דברים מאהבה יאללה למה מי הם בכלל אז מה אם זה מפריע להם עלק "נפתח נגדם תיק פלילי בגין העלבת עובד ציבור" מה זה החרטה הזה יאללה זקנים מפגרים הם חושבים רק להם מותר

    השבמחק
  4. על העלבת שוטר מקבלים חצי שנה.
    על דריסת ילד מקבלים שלוש שנים.
    זה נראה לכם הגיוני?!

    השבמחק
  5. דנה... מה הכוונה ?

    השבמחק
  6. כוסשלהאממממק ! ! !
    מה נסגר ?! ככככל אחד גוונח כשהוא
    שווכב עם מישו !!! ואני שם
    - ז י ן - על המשטטטטרה !!! (:

    השבמחק
  7. חחחחחחחח איזה זונות

    ודנה " על דריסת ילד מקבלים שלוש שנה"

    חחחחחחחח הייתי נותן גם 20 שנה מנראלך ילדים זה כמו בלונים?

    השבמחק
  8. אמא שלהם זונה כול המשטרה חשה מעצמה יותר מידי...
    הלוואי כל לילה יגנחו להם כמו מטורפים חחחח

    השבמחק
  9. יואו תנו לעשות סקס בשקט אז גנחו ביג דיל חרא משטרה

    השבמחק
  10. ואיי איזה מפגרים!! במקום לטפל בדברים באמת חשובים הם מתעסקים בקטנות... כולה גנחה ועשתה קצת רעש! מה קרה?! ותשמעו אם היו שואלים אותי אם אני לא גונחת שאני עושה סקס הייתי מזה נעלבת!!! טחח עלק העלבת עובדי הציבור!

    השבמחק
  11. mishtara?stam hara,lehu taazru et ha aravim be yafo ya metumtamim!

    השבמחק
  12. מהה זהה הדבר הזהה כוללה גנחה מה ישש אסור לבני אדם להזדיין?!?!

    השבמחק
  13. לפי דעתי שיעשו מחאה ויזדיינו בתא המעצר ויגנחו חזק ואז הסוהר יצטרף ככה.....

    השבמחק
  14. בונא זה שמעליי אתה חתיכת חרמן XD

    השבמחק
  15. מדינה של מפגרים אני רוצה ליראות אם השופטת היתה גונחת היא היתה מקבלת עונש חצי שנה על העלבת עובד ציבור מדינה מושחטת באים רק על החלשים שוטרים משןעמממים

    השבמחק
  16. תאמינו לי צריך לעשות פה כמו ביוון צריך לעשות סדר הכול רקוב פה ואתם יושנים בעמידה נימאס שפוגעים רק בחלשים שבמדינה צריך לעשות צעדה כמו שעשו לגילעד שליט ולהפסיק את השחיטות והאפליה במדינה הזאת כבר מרוב שיש פה כול כך הרבה חרא באים מחא זבובים כול פעם זבוב חדש נידבק לחרא תיתעורו עוד מעט לא יהיה מה לאכול פה לחלשים ....

    השבמחק
  17. ינעל הכוס של אמא שלהם מה גם אי אפשר לעשות סקס ברוגע מה קרה עם אני רוצה לגנוח אני הגנח ואיךשבא למה מי מת גם כן השככנים

    השבמחק
  18. יאאלהההה עוד מעט יוציאו חוקשסור להזדיין למה מה קרהה באא לה לגנוח מיצדילהתקשר למשטרה ולגנוח להפ בפלאפון שמה זזיןן עליהםם

    השבמחק
  19. סתמו תפה שלך יא מכוערים אלוהים כמה שאתם מטומטים עלק עצרו אותי כי לא עברתי במעבר חציה על מי אתם מחרטטים פההה על מיייייייי? יאללה יאללה שפרוצים לכם לבית את מי אתם מזמינים את המשטרה נכון ?!
    אז סתמו תפה ושבו בשקט ! וחוץ מזה עם היו גונחים לכם מעל הבית ב5 בבוקר ואתם לא יכולים לישון כל הלילה כל הלילה ? אני בטוחה שהייתם עושים משהו !
    אז סתמו תפה יחתיכת מטומטמים ותמשיכו לחיות בעולם שלכם ! זה שכל אחד מכם חננה מחשבים שמשחק אותו ערס מפגר אוי אני מסתובב עם אולר אני ערס זה לא אשמתםםם הם מנסים לשמור על המדינה הזאת שלא נמות כמו עכשיו שכל יום יש רצח אז תגידו תודההההההה אלוהיםםם כמה חסרי כבוד אתםםם !

    השבמחק
  20. בחייאת רבאק מה אין למשטרה דברים קצת יותר חשובים להתעסק בהם? אמממ..אני לא יודעת אולי סמים, זנות, אונס, רצח, שודים, חטיפות, הריגה ......אה נכון צודקים כי להיטפל לזוג צעיר שמקיים יחסי מין ובסך הכל מממש את אהבתו זה הרבה יותר חשוב!!!!!! ביטחון המדינה עומד על הכף!!!!

    השבמחק
  21. ימפגרים
    לא עצרו אותה כי היא גנחה
    עצרו אותה כי היא "תהתה על הרגלי המין של השוטרת"
    במילים אחרות
    כנראה דיברה איתה בצורה לא נאותה
    וכן, אם לא ידעתם, התחצפות לשוטר זה מעצר ואף קנס
    אז... cut the bullshit
    ותקראו ת'כתבה לפני שאתם מתחילים להגזים.

    השבמחק
  22. חחח מזה אפילו לעשות סקס אסווור לההם ?!?
    מה זאת המשטרה הזאת ?! סוחר סמים מרוויח יותר מ 100,000 לשבוע ואם תופסים אותו הוא מקבל 3 שנים מעצר ..
    WTF ?! -___-"

    השבמחק
  23. כאשר התקשרתי פעם למשטרה כי חבורת צעירים התאספו מתחת לבניין שבו אני גרה, הרעישו, שתו וכשהיו שיכורים הוציאו דואר מהתיבות, קרעו השחיתו ולכלכו, השוטר התייחס בזלזול ושאל: אז מה הם מפריעים לך , גברת?". ופעם עברתי את הכביש לא במעבר חצייה כאשר היה הרחוב ריק ועצר אותי שוטר וכתב לי דו"ח.
    את אלה שנוהגים בימי ששי במהירות מופרזת, תחת השפעת אלכהול, לא עוצרים.
    את חבורת הצעירים המשחיתה לא עוצרים.

    עוצרים זוג שעושה אהבה , ועוד בביתם.
    עוצרים אשה מבוגרת שבסך הכל עברה כביש ריק.

    אז תגידו לי, איפה אנחנו נמצאים?

    אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.

    יש במדינה הזאת משטרה?

    השבמחק
  24. אמא שלהם זונה בת זונה הכחולים החארות האלה!!! מה אין להם פשעים אמיתיים לעצור?! תנו לאנשים לעשות אהבה בשקט!!! וואלה יופי שהיא פתחה עליה פה כל הכבוד לה...מזה השטויות האלה?! בת זונה

    השבמחק
  25. פושטו שופ זה לא אמיתי הכתבה הזאתת

    השבמחק
  26. המשטרה דפוקים בואו נודההההה בזה
    דריסת ילד ?! צריך להיות על זה עונש מאסרררר עולם ... כנ"ל על אונס רצח וכל זה @!$@#
    ותכלס בסדר אין מה לעשות לפעמים יש רעש אבל איזה שכנים זבל מה הם קוראים למשטרה תנו להזדיין בשקט ..X:

    השבמחק
  27. במקום לתת בראש לחרידים שעושים מה שבא להם הורסים ושוברים דברים שלא נראים להם לעין הם נכנסים לחיים של זוגות...
    גם כן מדינה מטומטמת

    השבמחק
  28. חחחחחח כן היה חסר פה את המישהו שאומר שזה פוטושופ...איזה מטומטם!!!

    השבמחק
  29. חחחחחחח , מיייייייייייייייילה שבא לי עכשיו להיזדיין וליצעוווווווווק עד שכול השכונה תיתעוררררררר

    השבמחק
  30. וואלה תאמינו לי השוטרים היו צריכים לאזוק אותה אל המיטה ולתת לה ולחבר שלה להמשיך לעשות סקס פרוע ולהודיעה לכל השכנים שמי שיתקשר בקשר לרעש הוא יקבל דוח

    השבמחק
  31. מה הם מתערבים חייב סקס וגניחות

    השבמחק
  32. למי שאמר פוטושופ - חחחחחח או שאתה צוחק עליי או שאתה פשוט חוזר על מה שכולם אומרים ("נשמשלי" פוטושופ זה תוכנה ל *תמונות* ולא לכתבות!!!

    השבמחק
  33. איזהה סתומיים .. כאילוו אפשר לחשוב מה הם עשו וקיבלו קנס של 350 שקל.. ושש חודשים על זה שהיא העליבה שוטר..אפשר לחשוב שהשוטר יותר טוב ממישהו אחר אם היא הייתה מעליבה סתם מישהו לא היו אומרים לה כלום.. ובכלל אני חושבתת שלרוצחיםם מגיע מאסר עולם לא של 25 וחמש שנה לתמיד ..צריך להחמיר את העונשים על דברים רציניים כמו רצח או אונס או סמים.. כי שלוש שנים לשבת בכלא ומלא אנשים עושים אתזה ..משטרה מפגרת

    השבמחק
  34. לאנשים שלא מצליחים להבין הינה תקציר:
    הם לא נעצרו בגלל שהם גנחו,הם נעצרו בגלל שהעליבו שוטרת (וכן,לשאול מישהו על הרגלי המין שלו נחשב להעלבה..אפילו להטרדה! כמו שאני לא אשאל אנשים ברחוב אם הם גונחים או לא,אני כמובן לא אשאל שוטרת את זה...שהיא בסך הכל ממלאת תפקיד).
    המשטרה (לא הבנתי למה דווקא המשטרה,השכנים לא יכלו לעשות את זה?) בסך הכל ביקשה מהזוג הנכבד לגנוח יותר בשקט,אבל הם החליטו להתחכם.

    ולבחורה שכתבתה על השוטרים,זה ניראה לך אותו שוטר שענה לך לטלפון? לא! אז מה את מחרטטת שטויות?! יש שוטרים שאין להם כוח לעשות את העבודה שלהם,ויש שכן.

    תפסיקו להיות כאלה דפוקים,שאלוהים יעזור לכם.

    השבמחק
  35. זה שמעליי הכי לא קשור עכשיו !!!!

    השבמחק

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails