אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום חמישי, 1 ביולי 2010

הבחורה הכי רזה בעולם שאוכלת 60 ארוחות ביום

תכירו את Lizzie Velasquez, היא בת 21 ומתוגררת כרגע בטקסס. ליזי חלתה במחלה נדירה שלא מאפשרת לה לעלות במשקל. גובהה הוא 1.58 מטר ומשקל 25 ק"ג בלבד. היא אוכלת כ-60 ארוחות ביום, כל רבע שעה (כ-5000 עד 8000 קלוריות) והיא עדיין בעלת אחוז שומן אפסי.

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)

The Story of 21-year-old Lizzie Velasquez (17 pics)


195 תגובות:

  1. זה אמיתי!
    ראיתי על זה סרטון ביוטיוב!
    ראשונה ^^

    השבמחק
  2. אמאלה מרוב שהיא רזה היא כבר מעוותת

    השבמחק
  3. אמאל'ההההההההההההההההההההההה
    ראיתי את זה כבר וזה אמיתי אבל מפחיד!!!!

    השבמחק
  4. מגניב בטירוףףףףףףףףף!!!!

    השבמחק
  5. אני ראשון בפעם הראשונה

    השבמחק
  6. אמאא להה
    איזה מפחידהה

    השבמחק
  7. שהיווו מסכנה אבל למרות כל זה היא נראת מאושרת וזה הכי חשוב!!!!D=

    השבמחק
  8. היא מפחידה אותי

    השבמחק
  9. איך היא עומדת על הרגליים האלה??

    השבמחק
  10. אאמללה ! מסככנה ..

    השבמחק
  11. מה הקטע של העיניים???

    השבמחק
  12. אני עושה פו היא עפה

    השבמחק
  13. שיואו איזה פחד!!!!!!!!!!!!
    מסכנה!!!!!!
    ותראו את האצבעות שלה ברגליים!!! (תמונה שלישית)

    ואינמצב שזה פוטושופ!!! רואים שזה לא פוטושופ!!!

    נ.ב הראשונה - את יכולה לתת קישור לסרטון?

    השבמחק
  14. מפחיד, אבל שתמשיך לחייך תמיד כמו שהיא מחייכת בתמונות הכי חשוב !

    השבמחק
  15. יו איזה מסכנה!!
    אבל היא מאושרת! ורואים את זה!!
    אז לפחו זה...ולפחות אין כאן את המפגריםשאומרים איזה מכוערת וכ'ו...

    השבמחק
  16. אמממממממממממממממממממממממממממממממממממא .
    לא עליינוו .
    איזה מסכננה היא.

    השבמחק
  17. פוטושופ כאילו.....?!

    השבמחק
  18. זה פוטושופ מה אתם מאמינים ימפגרים

    השבמחק
  19. טפו-טפו-טפו!!!! אנשים-תגידו תודה לה' שאתם בסדר!
    אמאאא...מסכנה..

    השבמחק
  20. פוטושופ אני ראיתי מישהי שהיא גם אנורקסית והיחא חייבת ללכת אם קביים והאישה הזאת יותר רזה והיא בלי קביים

    השבמחק
  21. התמונה ה2? זו הילדה שלה..? עם כו כל אחד יכול להתחתןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן...!!

    השבמחק
  22. תקשיבו אין מצב שהיא ככה כי או שהיא בולמית ואז היא אוכלת הרבה ומקיאהה
    או שזה פוטו שופ חוץ מיזה איך יש לה ילד היא לא יכולה להוליד במשקל כזה וגם יש לה חזה WTF ?

    השבמחק
  23. שיווו אייך זה פוטושוופ גאאד סתכלו על התמונה האחרונה ולפניה וכל התמונות שהיא עם אנשים לידהה רואים שהפרצווף לא מתאים לתמונה הזאתת!!!!!זה כזהההההה לא הגיונייי בכללללל אייכס מפגרים מה אתם מאמינים לזה?

    השבמחק
  24. הפה שלה יותר גדול מהפנים רואים שזה פוטושופ היא ניראת כמו גבר גיי

    השבמחק
  25. אלוהים ישמור מה זה הדבר הזההה?!!!!!?!?!?!

    השבמחק
  26. אנשים?! זה לא אמיתי זה שמעליי צודק ^^ על הפה ועין אחת שלה תכןלת השניה חומה איייכס

    השבמחק
  27. כמה היא מחרבנת ביום אחד?

    השבמחק
  28. זה אמיתי אלה לא הילדים שלה היא רק בת 21 וכבר יש לה ילדים ואנשים זה אמיתי לא כל דבר זה פוטושופ

    השבמחק
  29. חשבתי רזה גוף יפה משו....זה מפחיד..ואינמצב היא אוכלת 60 ארוחות ביווום!!
    אבל מזה משנה טוב לה ככה והיא מחייכת ויש לה תמונות עם חברים ואחים...
    קצת מפחיד..אבל זה מה שהיא...

    השבמחק
  30. חחח העיקר החזה גדול וכולה מתעופפת...איזה בראץ...

    השבמחק
  31. זה לא פוטושופפ!! היא חולה במחלה והגוף שלה פשוט לא מתפתח אימל'הה בא לי לבכות..... שתהיה בריאה =\

    השבמחק
  32. ואניי עווד חשבתי שאני רזה מידיי !
    אניי בסדר יחסית לגווף ולמשקל שללי..!!!! (:

    השבמחק
  33. האחרונה שהגיבה פרחה אחושרמוטה גם לפי הדיבור יודעים...

    השבמחק
  34. OMG !! WTF איזה רזה GOD אמאלה מזה ואני חשבתי שחברה שלי מקל!

    השבמחק
  35. יש לה מחלה שהיא חייבת לאכול כל הזמן וזה לא עושה לה כלום! אם היא לא אוכל אז היא תמות אם היא לא אוכל כל כמה דקות אם אתם הייתים אוכלים כמוה הייתם האיש הכי שמן בעולם בקיצור מסכנה!!!

    השבמחק
  36. אמא'לההההההההההההההההההההההההה
    זה אמיתי ?!
    היא מפחידה אותייייי...
    OMG

    שלא נדעעעעעעע !!

    השבמחק
  37. יואוו אימאל''ה איזה מיסכנה:(
    עם שמים אותה ליד חברה שלי [שמנה] לא רואים אותה

    השבמחק
  38. תראו תתמונה השביעיתת ..
    'סתכלו על הרגליים שלהה..
    אאלוווהייםם יישמוורר !!!!
    שתהיה בריייאה !
    מ=ל=ח=י=ץ

    השבמחק
  39. סתכלו תמונה 8 !!
    כתינוקתתתתתתתת..
    אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאלההההההההההה

    השבמחק
  40. תגידו יש לה ביכל מידות לבגדים שלה?
    מעניין מאיפה היא קונה אותם

    השבמחק
  41. היא מאובתת בטרוף! זה כזה הזוי! ועוד 60 ארוחות ביום?!

    השבמחק
  42. אמיתי אמיתי,
    הסרטון מיוטיוב:
    http://www.youtube.com/watch?v=VoVuziEy5qI
    פשוט מזעזע. :\

    השבמחק
  43. ראשוןן סתם מה יש לכם הילדים הרביעים והחמישיים רושמים ראשון

    השבמחק
  44. יאוווו מסכנהה ...

    השבמחק
  45. רזה רזה כל מב שהיא אוכלת הולך לציצי

    השבמחק
  46. אווקיי מלחחיץ ביותר
    לא עלינו .....
    ולכן חשוב לאכול בריא וטוב ;)

    השבמחק
  47. אמל'ה רואים לה כמעט את השלד ברגליים..ומה קרה לעין שלה???

    השבמחק
  48. מסכנה מאוד אמן שזה יעבור לה

    אבל נירא לי שזה פוטושופ כי איך יש לה ילדיים אין מצב כי איך ישו הכנס לה היא היתה צריך למות חס וחלילה לא נירא לי כול הסיפור

    השבמחק
  49. ערד עיר הפשע והרשע

    השבמחק
  50. מדהים כמה שהיא נראית מאושרתת! זה באמת הכי חשוב...
    אבל איך יש לה ציצי לעזאזל?!?!?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  51. אממא !! מסכננה :((
    רואים לה תעצמוותת :///// זה מפחיד אבל מסכנהה !!

    השבמחק
  52. אני הייתי מציעה לא לחייך!!!

    השבמחק
  53. רן וכולם על הזין שליייייייייייי2 ביולי 2010 בשעה 3:45

    איזהההההההה כוסיתתת יאאא אלההה

    השבמחק
  54. לא נראה לי זה אמיתי....
    1. אם היא כזאת רזה לא אמור להיות לה חזה....
    2. היא לא יכולה ללדת במשקל כזה והראו את הילדה שלה....
    3. תסתקלו על הירך (החלק העליון של הרגליים) בתמונה הראשונה ובתמונה ה-7 ותראו שהם לא תואמות!! בתמונה ה-7 יש לה יותר שומן!!
    אבל יכול להיות שזה אמיתי לכו תדעו....

    השבמחק
  55. זאתת שמעליי לכיי זדייני!

    היא כמו כול בנאדם אחר!!, פשוטט נולדהה עם בעיות רפואיות קשוות דיי לבלבל בשככככל!!!
    דיי להגייד פוטושופ זה אמיתיי!
    אפילו למעללה רשמו לכם כתובת של הסרטון שלה-
    http://www.youtube.com/watch?v=VoVuziEy5qI
    ילדיים אתם זלזלניים ברמוות קשוות!

    השבמחק
  56. סמאלללה , מסככנה ..! :O

    השבמחק
  57. אני לא מאמין שזה אמיתי אבל אם כן אז שתיהיה בריאה בעז''ה אבל אני לא מאמין כי שום בן אדם בעולם לא יכול לאכול שישים ארוחות ביום מה היא אוכלת בייגלה ואני לא צוחק עלייה או משהו ומי שייצחק עלייי אני מאכל את זה ליילדים שלו

    השבמחק
  58. לא נראלי אפשרי להגיע לכזה מצב קשה ..

    השבמחק
  59. שתבריא בעזרת השם אני מקווה שכול מי שמכיר אותה מתפלל שתיהיה בריא ואני מקווה שבמצב הזה היא לא תמות ותישאר חיה עד מתי שצריך ולא תמות בגלל המחלה מי שמסכים איתי לעשות לייק

    השבמחק
  60. מה קרה לה לעין?

    השבמחק
  61. היא מפחידה אותי T.T

    השבמחק
  62. שיואו איזה פחד!!!
    היא מפחידה אותי

    השבמחק
  63. לכולםםםםםםםם אתםםם מפגרים בטח שזה לא פוטושופ כול דבר אתם ישר אומרים פוטושופ פוטושופ די יש גם דברים מציאותיים .
    זה אמיתי וראיתי על זה אפילו כתבה אז מה אתם אומרים פוטושופ ?
    מסכנה העיקר שהיא שמחה ומסוגלת לחייך .
    זהה אאאמממיייתתתייי

    השבמחק
  64. היא בטח יכולה לעוף ברוח
    שהיא עולה לאוטובוס היא משלמת חצי מחיר

    השבמחק
  65. אמא'לה איזה מפחידה...O_O

    השבמחק
  66. אמא מפחידה ישמור השם

    השבמחק
  67. מי שאמר פוטושופ הוא פשוט מפגר , אל תגידו דברים שאתם לא יודעים באמת! הייתה כתבה ביוטיוב, וגם אבא שלי דוקטור לרפואה והוא אמר שיש מחלה כזאת באמת !
    היא לא יכולה לעלות במשקל אבל היא יכולה לרדת במשקל , בגלל זה היא צריכה לאכול 60 ארוחות ביום כי אם היא תרזה אפילו בקילו זה יהיה קריטי כי היא לא תוכל לעלות בחזרה.

    נ.ב.
    איך ישלה ציצים? רואים שזה לא סיליקון.. מכנה !
    ועוד איך ישלה כוח לאכול ??

    השבמחק
  68. מסכנההה...יש לה פה של אוגר! מפחידדדד

    השבמחק
  69. אימל'ה מה זה הדבר הזה אם אתם רוצים לראות עוד אנורקסיות תרשמו תמונות של אנירקסיות בגוגל!!<

    השבמחק
  70. איככסססס

    השבמחק
  71. שוףףףףףףףף מסכנהההההה:(

    השבמחק
  72. אמא היא ניראית כמו חיזרית זה אפילו עלבון לחייזרים אבל מה שחשוב שהיא מאושרת!!!!!!!!!!

    השבמחק
  73. אנשים ז-ה ל-א פ-ו-ט-ו-ש-ו-פ מה אתם מפגרים האישה חולה ואתם צוחקים שזה פוטושופ תחשבו זה היה קורה לכם?! (חס וחלילה)מהאנשים היו אומרים לכם "היי זה פוטושופ :(
    מסכנה!!
    תיהיי בריאה מאמי :(

    השבמחק
  74. יש יותר רזה ממנה!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  75. http://www.youtube.com/watch?v=VoVuziEy5qI
    יא בשלים

    "הקטע עם העיניים" זה שהי אעיוורת בעין אחת בנוסף לכל...
    שתהיה חזקה, העיקר בריאות

    השבמחק
  76. ומי שרשם שיש לה יותר מידי שומן מתומתם כי זה העור שלה שפעם היה היתה בסדר ואז היא התחילה להרזות וזה פשוט העור שלה שתלויי ויש לה חזה כי לכל אישה שיכולה ללדת יש חזה!!!

    השבמחק
  77. ממש לא פוטושופ!!!
    יש לה פייסבוק::
    http://www.facebook.com/pages/hbhwrh-hky-rzh-bwlm-wtnhsw-mh-hy-wklt-60-rwhwt-bywm/134657109896522?v=app_4949752878#!/aboutlizzie

    ~מה יש לכם להגיד על זה??

    השבמחק
  78. אומייגד!!!!זה פשוט מפחיד!!!!

    השבמחק
  79. אמלללההה זהההה אמיתי?????.

    פשוטטטט פחדדדדד

    לאא ניראה ליי שהיא באמת ככה

    השבמחק
  80. זה מחלה לא משנה כמה שהיא תוכל היא לא תשמין וככה היא נולדה והיא לא תשתנה בחיים והיה לה חיים קצרים כי היא רזה מדי

    השבמחק
  81. כה זה אמיתי יש עלזה סירטון ביוטיוב S:
    איייייייייייייייכ זה כ"כ דוחה אך אפשר להגיע למצב כזה !!
    וכל הבנות שחושבות שהם שמנות אז עדיף להיות שמן מאשר ככה מגעיל ואנורקס S:

    השבמחק
  82. אבל למה היא מכוערת???!?!?!?!
    הפרצוף באלי להקיא

    השבמחק
  83. מה ההורים שלה תאומים?!?!

    השבמחק
  84. חחחחחחחחחחחח עלק ההורים שלה תאומים אהבתי חחחחח

    השבמחק
  85. עאלק 60 ארוחות ביום חרטטנים

    השבמחק
  86. מסכנה .. העיקר שהיא נראת מאושרת (:
    אבל מזה הציצי הזה ?!
    ישלה ציצי ענק לא קשור לגוף , חחח לפחות היא התברכה במשו טוב

    השבמחק
  87. תשמעו זה אמיתי היה לזה כתבה מלא הוכחות בכל מיני מקומות וזה ממש מפחיד אבל שתיהיה בריאה ולא עלינו ואנשים תפסיקו לחשוב שכל דבר זה ]וטושופ זה אמיתי והילדה בתמונה לא בטוח שלה אולי סתם תינוקת שהיא מכירה אני לא חושבת שבמצבה היא יכולה ללדת ילדים ואולי נכון הכל הולך לציצי בגלל זה הוא גדול כל כך : )

    השבמחק
  88. לכול המפגרים והמפגרות שכתבו שזה פוטושופ, זה לא!!!
    זו אמא עם מחלה נדירה שנקראת פרגוריה.
    אחד לכול 8 מיליון סובל מזה.
    ולא כול דבר שנראה מפחיד ומוזר זה פוטושופ!!!

    השבמחק
  89. זאת הייתה אני ואני מממממממש מצטערת !!! אחרי שראיתי את הסירטון אני ממש מקווה שהיא תיהייה בריאה מסכנה....::::

    שיווו אייך זה פוטושוופ גאאד סתכלו על התמונה האחרונה ולפניה וכל התמונות שהיא עם אנשים לידהה רואים שהפרצווף לא מתאים לתמונה הזאתת!!!!!זה כזהההההה לא הגיונייי בכללללל אייכס מפגרים מה אתם מאמינים לזה?

    זאת הייתה אני ואני מממממממש מצטערת !!! אחרי שראיתי את הסירטון אני ממש מקווה שהיא תיהייה בריאה מסכנה....

    השבמחק
  90. אין לה ילדה הן בכלל לא דומות

    השבמחק
  91. אני יודעת שאני חליתי במחלה נדירה אבל היא הרסה לי את מערכת העיכול בגלל זה אני נראית כזאת מפחידה

    השבמחק
  92. או מיי גאד איזה מפחיד...אבל העיקר שהיא שמחה וחייכנית :P

    השבמחק
  93. מזעזע מסכנה ..

    השבמחק
  94. לא משנה רזה או לא רזה.. שתשים גשר

    השבמחק
  95. מי שאומר שזה פוטושופ אמא שלו מזדיינת בתחת ע"י ערבים הומלסים עם איידס ואמא שלכם נכנסת להיריון מהם ואז נולד לה ילד ערבי מכןער כמו כלב סורי יחף שלא גילח ת'ביצים בלילה (אתם)

    השבמחק
  96. התמונה הכי מפחידה היא : שהיא =קטנה= ניראת כמו בובה , העיניים שלה מ=פ=ח=י=ד=ו==ת=! איןן מילים !
    אני לא הייתי ממצליחה לעשות כזהה דבר אימלל'ה ממאז שהיא פיצית היא ככה ?! לא נורמלי היא אפילו לא בשיאי גינס ..
    וואוו אני בשוק טוטללאי אני מיתתאלפתת ממזהה איך היא לא מתתה ?!
    היא צריכה דיאטת השממנה ! וטיפול רפואי ובמיוחד גגשר דחווף .
    נ.ב אל תלבשי בגד ים אתת ממפחיידהה תתקלטיי !..
    דרך אגב ממזה העיין הסגולה הזאת אתםם בטוחיים שזה אמיתי ?!
    טוב העיקר שהייא מאוושרת .. שתהיה בריאהה כלל טוב...

    השבמחק
  97. וואי!! מפחייד!! אמאל'ה!! זה קשה לצפייה!
    ואלה שחושבים שזה פוטושופ: למה נראה לכם שכל דבר זה פוטושופפ?? אולי תתחילו להאמין למציאותת?
    כן, יש דברים מוזרים בעולם ואם אתם חושבים שהכל מושלם בעולם, אז אתם במצב קשה!!
    זה לא פוטושופ תתחילו להפנים!!!!

    השבמחק
  98. אאממא איזה פחד!!!!
    אבל סתכלו על הצד החיובי- רזה רזה אבל יש לה ציצי!!

    השבמחק
  99. אאממממאאאא איזה פחחדד....!!!
    מה זהה??
    זה הכי לא פוטושופ אין מצצבב..!!!
    אין דברים כאללהה..!!

    מפחיידד ר-צ-ח-!!!

    השבמחק
  100. דיאטה דחוף!

    השבמחק
  101. אמאאאא אתה רק נוגע בה היא מתפרקתת ! ישלהההה עיה מסכנההה =\

    השבמחק
  102. מזה ניראלי עוד יומים היא נעלמת מיסכנה..=]

    השבמחק
  103. חחחחחחחחחח רזה אבל יש לה ציצים

    השבמחק
  104. הציצים זה רקמת שריר. בגלל שהיא רזה כל כך הם נראים גדולים ביחס לגוף...
    הבגדים נתפרים לה לפי מידה, אני מניחה, והעיניים שונות בגלל עיוורון בעין אחת.

    השבמחק
  105. אנורקסי זה לא סקסי טרללה בסוף מתים! XD

    השבמחק
  106. זה לא אמיתי ! חתיכת יצוורים! היא לא יכולה ללכת אם רגליים כאלה! אין לה שומן בירכיים אז היא לא יכולה ללכת היא צריכה להיות בכיסא גלגלים! אני מכירה מישהי אם יותר שומן ברגליים והיא בכיסא גלגלים! בקיצוור! זה לא אמיתי!

    השבמחק
  107. זה אמיתי זה שמעלי כך סרטון עוד מעט תגיד/י שזה מפוברק הנא http://www.youtube.com/watch?v=VoVuziEy5qI

    השבמחק
  108. כמה היא מחרבנת בטח

    השבמחק
  109. איכסססס..!
    זה כזה מגעיל!
    {אבל בטחל'ס היא ממש ממש מיסכנה...:)

    השבמחק
  110. ואוו מסכנה איזה רזה!!!!!!!!

    השבמחק
  111. ???????????????????????????????????

    השבמחק
  112. העיניים :S איזה חמודה היא ^_^

    השבמחק
  113. וואייי מסכנהה...!!איזהה מפחידהה היא!! אבל בתכל'ס זה מה שהכיי חשובב שהיא מאושרת...!!!

    השבמחק
  114. חחחחחחחחחחח היא דומה למורה שלי צביה :D

    השבמחק
  115. יש לה עיניים כמו לכלב

    השבמחק
  116. מענין איך היה עושה סקס וזה לא הגיוני

    השבמחק
  117. ..... אני יכול לאונן לזה (;

    השבמחק
  118. כל הכבוד לאנשים הסובבים אותה ולמרות הבעיה שלה הם עוטפים אותה באהבה ונותנים לה סיבה לחיות.

    השבמחק
  119. לפחות יש במה לתפוססס

    השבמחק
  120. אמא'לה איזה פחד...
    אבל העיקר שהיא חייה ומאושר ואוהבים אותה ויש לה הרבה חברים ומשפחה תומכת...:)
    משתתפת בצערה:(

    השבמחק
  121. מה מסכנה?! סתכלו איזה שדיים יש לה

    השבמחק
  122. א'.גועל נפש
    ב'.זה פוטושופ
    ג'.איזה בן-אדם מעוות יכול לייצר בפוטושופ דבר כזה מעוות
    ד'.יותרררר מעוות מהסרט אימה ''התאום''
    ה'.WTF יענו דיי אי אפשר לתאר את זה
    ו'.אנשים תמימים על תאמינו לפיסבוק לדברים שמראים שם מובן?
    ז'.רוב הדברים שבפיסבוק לא אמיתיים
    ח'.פה סיימתי להציב את דעתי

    השבמחק
  123. חח .. היא דוומה למוורה שלי XDD

    השבמחק
  124. וואי וואי מסכנה המן ותחלים מהר..
    ומי שכתב בתגובה שקוראים לו "האישה הרזה"
    למה ניראה לך שתעבוד עלינו.??

    השבמחק
  125. אימל'ה!!!!!! פחד רצח!!!!!!! אבל הכי חשוב זה החיוך!!! D:

    השבמחק
  126. miiiiiiiskena !
    aval aikar she i meusheret ...

    השבמחק
  127. דבר ראשון רואים שהיא עיוורת בעין אחת כמו שרואים עיוור רגיל אז רק בעין אחת ובאמת לא חשוב המראה העיקר שתהיה שמחה...

    השבמחק
  128. לכווול אלה שחושבים שזה פוטושופ זה ממש לא !!
    והיא לא האישה הכי רזה בעוולם ... יש בפייסבוק מישהי ששוקלת 19 קילו והיא יותר מפחידה וזה מוזר נורא המקרה שלללה אבל לפחות היא מחיייייייייכת : )

    השבמחק
  129. וואיי ! איזה מסכנה ! אני מרחמת עליה !
    ועוד עליי אומרים רזה . . .
    והיא אנורקסית ! אולי יש פוטושופ !אבל ממש ממש קצת . .

    השבמחק
  130. http://www.youtube.com/watch?v=KEFDA85PVB0

    השבמחק
  131. מסכנה ....... :[[

    השבמחק
  132. סקסית בטרווף " או או או "
    רציתי לעשות איתה , אבל היא
    רזה מידי מעניין אם הכוס שלה
    קטן שאני יוכל להכניס את הגדול
    שלי לתוכו (:
    מישהי מכן רוצה לעשות איתי ? אני פנוי
    ואני מומחה בזה , לא יימאס לכם לרגע !
    אני התחלתי לאונן רק בשבילכן כוסיות
    סקסיות שלי

    השבמחק
  133. זה בטוח לא פוטושופ, תכתבו את השם שלה ביוטיוב ותראו אותה מדברת על עצמה..
    והיא חיבת לאכול 60 ארוחות ביום כדי שלא תרזה יותר כי היא לא יכולה להעלות במשקל בכלל..

    השבמחק
  134. כזה קשה לראות אותה :\
    אבל לפי התמונות - היא דווקא בסדר
    כאילו היא מתעלמת מהבעיה שלה וחיה בדיוק כמו אחרים
    וזה לא פוטושופ :S זה אמיתי :\

    וואי התמונה שלה כשהיא הייתה קטנה פשוט מפחידה O_O

    השבמחק
  135. קישור לסירטון שלה
    http://www.youtube.com/watch?v=VoVuziEy5qI

    השבמחק
  136. בואנה יא אנונימים זה פוטושופ!!!!

    השבמחק
  137. מי שאומר שזה לא אמיתי אז הוא מממממממשש מפגר זה היה גם בטלוויזיה זאת "האישה הכי רזה ומכוערת בעולם" זה מה שאמרו אז תפסיקו אם הזזיוניי שכל שלכם על פוטושופ

    השבמחק
  138. בינתיים אני הגבתי אחרונה ואני לא מאמינה שאני משועממת עד כדי כך שקראתי את כל התגובות חיחיחי ... אני לא יודעת אם זה אמיתי או לא אבל אני חושבת שזה אמיתי , אני לא יודעת ולא הצלחתי להיכנס לקישורים ששמתם. אתם יכולים לשים קישורים אחרים ?
    תודה ודרך אגב ראיתי תגובה שמסבירה את העניין מאוד יפה אז קרדיט לאחת האנונימיות שלפניי:
    "הציצים זה רקמת שריר. בגלל שהיא רזה כל כך הם נראים גדולים ביחס לגוף...
    הבגדים נתפרים לה לפי מידה, אני מניחה, והעיניים שונות בגלל עיוורון בעין אחת."
    נ.ב- האחרונה שהגיבה פרחה אחושרמוטה גם לפי הדיבור יודעים...
    ראשוןן סתם מה יש לכם הילדים הרביעים והחמישיים רושמים ראשון ...
    קרעתם אותי שתי תגובות מצחיקות רצח !
    והאישה , תשהיה בריאה אמן , ולאנשים המטומטמים שרשו: "מאמי תהיי בריאה" משהו כזה- היא גרה בטקסס מה הסיכויים שהיא יודעת עברית והיא תיכנס דווקא לאתר הזה, ודווקא תראה את התגובה שלכם ותכתוב תודה ? מה הטימטום ? וזה לא יפה לרדת על אנשים שחשבו שזה פוטושופ , זכותם לחשוב מה שהם רוצים כל עוד הם לא ביזו את האישה ואת כבודה (מזה המילה הזאת ביזו ?!? חיחיחי) המשך יום/לילה טוב לכולם !
    וכולכם פה מהפייסבוק ?
    וואו זה תגובה ארוכככה !

    השבמחק
  139. טוב שיש את הפייבסור לפחןת כאן היא מרגישב בנול עם הפרגון הזה אבל זה לא מחזה נעים לעניים גברים לא מציטה לכם לראות זה עלולל לגרום לכם לטראומה מהמין הנשי וגם ככה פתאום יש מלא כאלה ששיכים לקהילה אז ראו הוזהרתם

    השבמחק
  140. אין מצבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב.... פוטושופ......

    השבמחק
  141. פשווט ילדים מפגרים !! אינמצב שזזה פוטושופ , תחשבו חס וחלילה זה היה קורה לכם הייתם מיסכנים והיו מזלזלים ואומרים שזה "פוטושופ" יש גם מציאות בחיים !! קצת תיסכלו תבינו ותגידו תוודה שאתם יצאתם בריאים מספיק תיסתכלו איזה מיסכנה האישה חחלאאס !! שתהייה בריאה הכי חשווב ומזל שהיא מחייכת !!

    השבמחק
  142. אממממממא !!

    מפחיייד ביוווווווותר !

    השבמחק
  143. אתם האנשים הכי מפגרים שיש בעוולם !
    זה אמיתי ויש ביוטיוב ויש לה פייסבוק , ובעזרת השם שתיהיה בריאה !!
    איך אתם יכולים בכלל לצחוק על דבר כזה ?!!??!
    זה אמיתי מאוד , לא כל דבר בעולם הזה זה פוטושופ וצחוווקים !!!
    אתם ילדים מגעילים ואני מקווה שהיא לא תראה את התגווובות שלכםם !!!!!!!!!!!!!
    וכל הכבווד לילדים שאיחלו לה ברייאווות ! (

    השבמחק
  144. זה לא אמיתי כי שומן צריך להיות במקום כלשהו שומן לא נעלם סתם

    השבמחק
  145. אממממאלה איזה מפחידה היא אלוהים אבל מסכנה....

    השבמחק
  146. זה אמיתי!!! עשו עליה כתבה קוראים לה ליזי ויש היא שוקלת 25 ק"ג ויש לה מחלה כזאת שפשוט מונעת מהגוף שלה להשמין

    השבמחק
  147. כוסית אשששש

    השבמחק
  148. מצאתי ת'פייסבוק שלהה ...
    http://www.facebook.com/aboutlizzie

    השבמחק
  149. כניראה יש לה בעיה שהיא לא יכולה להשמין..
    זה מחלה כזה מסכנה שיהיה לה רק טוב ! ^_^

    השבמחק
  150. יייאיי !!
    אמלה ! איזה מסכנה !! ><
    שהיא הייתה תינווווקת זה הכי מפחייד !! ^^

    השבמחק
  151. כוסית עלק!!חח יא מגעילים תפסיקו כבר להסטלבת עלייה!!!העיקר שהיא מבסוטה!!

    השבמחק
  152. תגידו מה אתם מפגרים?!
    מי שאומר שזה פוטושופ הוא ילד\ה מטומטם\ת
    זה ממש לא פוטושופ זאת אישה אמיתי מיסכנה לא עלינו..
    אבל כן זה באמת הילד שלה היא הולידה אותו בקשיים!
    ומי שאומר שהיא חייזרית אין לכם לב!
    אני בטוחה שלא הייתם רוצים שהילד או הילדה שלכם יראו ככה!!!!
    היא נראת ככה כי כבר אין לה כלום בגוף הכל רק עצמות והיא התעוותה בגלל שאין לה שומנים בגוף!
    וזה שיש לה עין חומה ועין כחולה זה לא סיבה לצחוק עליה !
    לחברה שלי יש גם ככה העניים אין מה לעשות ככה יוצאים לא צריך לצחוק!
    זה לא יפה בכלל לצחוק על אנשים שאלה..
    אני רק מאחלת לאותו אישה שתמשיך לחייך ולצחוק להנות כל דקה בחיים עדיף לצחוק מאשר לבכות על המצב!
    מקווה שכל אלה שצחקו ואמרו שזה פוטושופ הבינו שזה לא בסדר לצחוק וממש לא לחשוב שזה לא אמיתי!

    השבמחק
  153. וואי ממש מסכנה :(:(:(
    ומי שחושב שזה פוטושופ- טועה! אני ראיתי סירטון שלה.
    שהיא הופיע מול ילדים ועל חייה והיא אמיתית לגמריי.
    מי שצוחק עליה, או לדוגמא אומר: "אמאלה מפחידה"
    פשוט אין לכם לב! אם כל הכבוד, ככה היא לצערינו.
    תאחלו לה את הטוב שבעולם ואל תצחקו, זה ממש לא יפה, אפילו לא אנושי.
    מה, השתבש לכם משהו בראש? אתם פשוט לא נורמלים אם אתם צוחקים על אנשים כאלה!
    מקווה מאוד שתחלים מהר, שהכל יסתדר לה.

    השבמחק
  154. דומה לקרין מהדוגמניות 3.

    השבמחק
  155. איך רואים שזה פוטושופ!! אין פרופורציות בגוף הזה איך אתם לעזאזל לא רואים?! אגב אם הרגליים שלה באמת היו ככה היא הייתה חייבת קביים כדי ללכת. רגליים כאלה לא יכולים להחזיק זבוב

    השבמחק
  156. זה אמיתי וזה מפחייד רצח ~~
    תראו עין אחת בחווץ
    והשיניים שלהה והפניים
    תוודה לה' שלא יצאנו ככה וגם לא נניצא . . .

    השבמחק
  157. אימא'לה יואו
    כאילו וואי איזה מסכנה היא ,לא מאחלת לאף אחד להיות במצב שלה
    וזה אמיתי לא פוטושופ ולא נעליים ,יש אנשים שנולדים ככה
    וצריכים לקבל אותם איך שהם תאמינו לא תאמינו ככה זה המציאות \:
    מצטערת בשבילה ומאחלת לה רק החלמה ובריאות

    השבמחק
  158. אין מצב !!! זה לא נכון !
    אולי ישלה תסמונת כלשהי !
    אבל היא לא שוקלת 25 קילו !
    זה ב-ט-ו--ח . !

    השבמחק
  159. יואו , תמיד חשבתי שהילדה **** בכיתה שלי - רזה כלכך , שזה מפחיד ואז אנני רואה ת'תמונות האלה - ואנ י רואה כמה **** שמנה לידה ...
    איזה פחחחחחחחחחד !!
    גאאאאאאד , ><

    השבמחק
  160. אמיתי אמיתי!
    הייתה על זה כתבה וזה היה בכמה אתרים!

    השבמחק
  161. פאק אנשים אתם נכים במוח עם הפוטושופ הזה!!!
    חלאס!! כמה אפשר?! כל דבר שלא ניראה לא כלכך נורמלי ישר פוטושופ?!
    יש דברים כאלה!! רואים שהיא באמת כזאת!! תפסיקו לחפש סיבות מפגרות בישביל לצאת חכמים!! אתם רק משפילים ת'צמכם!!
    מביאים לכם כבר ת'פייסבוק שלה, ת'סרטון, ואומרים שהיו כתבות ואתם עדיין ממשיכים לצאת מטומטמים ולהגיד שזה פוטושופ!! זה פשוט עלוב!!!
    וזה שאתם צוחקים עליה, אתם בקטע הזה, מגיעים לשיא של הדפיקות!! לשיא!!
    מסבירים לכם שיש מחלה כזאת!! והיא צריכה לאכול המון כי אם לא היא יכולה למות!! היא לא יכולה לעלות במשקל!! היא יכולה רק לרדת!! מה אתם לא מבינים בזה?! פאק מביאים לכם כבר כלכך הרבה דברים שמוכיחים את זה ואתם עדיין יוצאים מטומטמים...
    פשוט עצוב!!
    ועוד דבר.. מי הדפקת שהחליט שזה הילד שלה? מי?! אולי זו סתם תמונה עם בן דוד או משהו? או תינוק של חברה? תחשבו רגע... מי היה עושה איתה ילד כשהיא במצב כזה?! (לא במובן שהיא מכוערת במובן שהיא נורא שבירה O.O)
    ב. למה ניראלכם שהיא! כשהיא מודעת לבעיות שלה! מודעת למצב שלה!! תעשה ילד?! כאילו פאק!! היא לא תוכל 9 חודשים להחזיק את התינוק!!
    אתם חושבים לפעמים עם המוח או שלא בלכם?!

    ולגביה... אני מרחמת עליה..
    למרות שהיא כלכך רזה ואמורה לאכול המון היא עדין מחייכת.. אני גאה בה D:

    ואתם אנשים מפגרים =..=

    השבמחק
  162. לכותב שמעלי
    היא לא יכולה בכלל להכנס להריון כי בטוח אין לה מחזור... ככה שזה בטוח לא הילד שלה

    השבמחק
  163. מסכנה ! .. באלי לבככות , אבל הכי חשוב שהיא מחייכת וישלה משפחה תומכת היא נהנת מהחיים אבל זה המצב לא עלינו ... ודי כבר לצחוק ולהסתלבט על אנשים כאלה! אם להבדיל , לכם זה היה קורה והיו צוחקים עליכם ככה ? אתם לא יודעים איזה קשה זה ! בטח כל העולם מסתכל עליה שהיא הולכת ברחוב, זה ממש פוגע !!! והיא כבר מתה דרך אגב... מי שרוצה סירטון שירשום ביוטיוב: Lizzie Velasquez . הרוב פה ממש מגעילים .. מזה איכס , פשוט מגעילים !

    השבמחק
  164. אמלה רואים שהייתה בעיה כשהולידו אותה
    מזה העניים בצבעים שונים!!! :((
    ולהיות רזה כל כך ברגליים ובפנים יותר מאשר בבטן לא יכול להיות דבר כזה!! :...(
    מסכנה!!

    השבמחק
  165. איזה גועל מממש ממש מסכנה רק רחמים ומה הקטע עם העיניים?

    השבמחק
  166. יאוווו אימלהההה איזה מפחידההה היא .... מסכנההה :(

    השבמחק
  167. זה אמיתי ישלי את הפייסבוק שלה D=

    השבמחק
  168. זה מפחיד, אבל אין מה לעשות, זאת מחלה.
    קראתי כתבה אליה, היא חיה חיים טובם, כמו כל בן אדם אחר, ואיך שסמתי לב חברים שלה מתנהגים אליה כמו אל שווה לא כמו למשהי חולה או משהו, שזה בעצם ממש טוב!

    השבמחק
  169. קודם כל, לכל המפגרים שחושבים שגם הכיסא שהם יושבים עליו זה פוטושופ, סתמו.
    דבר שני, יש יותר רזות ממנה, ראיתי על זה סרט.. קוראים לזה אנורקסיה אתם יודעים.
    דבר שלישי, מדהים איך היא שמה זין על כולם ופשוט חיה את החיים באופן שכולם חיים, ואפילו הקימה משפחה

    השבמחק
  170. הילדה הזאת היא בת 20, למרות שזה לא כל כך נראה ככה. היא מדברת כמו כולם, צוחקת, הולכת ועושה כל דבר בדיוק כמו כל אחד אחר- ואפילו יותר.
    היא נולדה רזה כזו והרופאים לא נתנו לה הרבה שנים... הם קבעו שהיא לא תוכל לחיות זמן רב אבל הנה- היא הגיעה כבר לגיל 20 ולמרות שזה לא נראה ככה היא בריאה לגמרי. היא מרצה בבתי ספר וכל מיני כאלה ועושה עבודת קודש- היא עוזרת לילדים להבין שיש אנשים ששונים מהם וזה בסדר להיות שונה.
    היא בן אדם מקסים. ישר כוח!

    **דרך אגב זה ממש לא אנורקסיה. אנורקסיה זה לא רק רזון קיצוני- זו מחלה במוח. האישה הזאת היא ממש לא אנורקסית. היא לא מרעיבה את עצמה. ואין יותר רזה ממנה, עד כמה שידוע לי.

    השבמחק
  171. אתם באמת מאמינים לזה זה סתם פוטושופ דבר כזה אין בעולם זה סתם מנסים לעבוד עליכם אפילו תיראו את העיניים שלה מה היא ערפד או משהו אם אתם בכל זאת מאמינים לזה אתם מפגרים!..

    השבמחק
  172. אינעל העולם שלכםםם חאלססס!!!!!!!!!!!!
    אתם לא מבינים שזה אמיתייי?
    וכל מי ששאל על העיינים שלה?!
    זה כי היא עיוורת בעעין אחתתת
    אז שמו לה מין גולה כזאת או איך שלא קוראים לזההה...
    תתמודדו אם זה שזה אמייתייייי !!!!!!!!!!!
    ויש כאלה מצבים בעולם ...
    אז תפסיקקוו לרדת עליההה...... ותגידו תודה שזה לא אחד ואחד מכם ....
    אל תהיו מטומטמים !

    נ.ב : זאת שמעלייי סתכלי על קישור ביוטיוב Lizzie Velasquez ותראי שזה אמיתי !

    השבמחק
  173. הנה:http://www.facebook.com/LizzieVelasquez?ref=ts#!/album.php?aid=18249&id=132587973438536 זה אתר עם מלא תמונות שלה! ואם אתם עדין חושבים שזה פוטושופ - אתם דפקטים ברמות על!! כי אין מה לעשות, האשה חולה במחלה קשה והיא חייבת לאכול לפחות 60 ארוחות ביום בשביל להרזות! חוץ מזה שלחתי לה בקשת חברות בפייסבוק והיא אישרה אותי ושאלתי אותה כמה שאלות לגבי זה (כמובן שבאנגלית) והיא דווקא ענתה לי בשמחה!!! היא דיי נחמדה לדעתי אבל היא לא מתחברת לרוב לפייסבוק אז אל תתלהבו לשלוח לה בקשות חברות וכאלה!!

    השבמחק
  174. *בשביל לחיות

    השבמחק
  175. אייייייייכ

    השבמחק
  176. לכותבת שכתבה "אתם האנשים הכי מפגרים שיש בעוולם !
    זה אמיתי ויש ביוטיוב ויש לה פייסבוק , ובעזרת השם שתיהיה בריאה !!
    איך אתם יכולים בכלל לצחוק על דבר כזה ?!!??!
    זה אמיתי מאוד , לא כל דבר בעולם הזה זה פוטושופ וצחוווקים !!!
    אתם ילדים מגעילים ואני מקווה שהיא לא תראה את התגווובות שלכםם !!!!!!!!!!!!!
    וכל הכבווד לילדים שאיחלו לה ברייאווות ! (" מה את מטומטמממת ? אין מצב היא רואה את מה שהם כתבו כי זה אתר ישראלי שכתוב בעברית והיא בכלל גרה בטקסס !

    השבמחק
  177. היא עדיין יכולה להיות יפה, והעיקר שהרבה אנשים אוהבים אותה! וואוו יש לה שיער יפה :)

    השבמחק
  178. פאקק!! זהה לאא אמייתי!! ראיתם אתת הרגליים שלה!!

    השבמחק
  179. היא עיוורת בעין אחת

    השבמחק
  180. תגידו לי מה אתם טמבלים אתם לא רואים איך היא נראית סכנה ואתם כמו מפגרים חושבים שזה פוטושופ היא סכנה אני מרחם עליה באלי לבכות ואתם כמו אהבלים אומרים פוטושופ לכו תזדיינו מטוטמים כה מסבירים שזה לא פוטושופ ואתם כדי לצאת גאונים ממשיכים כל מי שאמר את זה הוא בן זונה אם הוא לא מתחרט על זה!

    השבמחק
  181. זה לא פוטושופ!!! מה אתם גנובים הכל יכול ליהיות בחיים...זאת בטח מחלה מהלידה.למרות שאין מצב שהחזה שלה בטח היא שמה משהוא...שה' יעזור לה העיקר שהיא מאושרת

    השבמחק
  182. בתמונה שביא ילדה זה נראה שהיא כאילו בסרט אימה

    השבמחק
  183. אומייגד לזיין אותה זה כמו לזיין שלד

    השבמחק
  184. היא נולדה ככה או שסתם ככה היא הרזתה...?

    השבמחק
  185. זה אמיתי נקודה מקנאים בעיה שלכם
    לכל אלה שאומרים שהיא מסכנה, נכון, היא מסכנה אבל לא ברמות קשות מדי!!! הנה תראו יש לה מלא חברים והיא תמיד מחייכת ומסודרת, היא מוציאה את הכי הרבה והכי טוב שאפשר וכל הכבוד לה, באמת, אני מעריצה אותה.
    למי ששאל לגבי העיניים, זה בגלל שהיא עיוורת בעין אחת, אין מה לעשות נולדה עם פגמים :(
    לפי מין, אני לא חושבת שהיא מקיימת יחסי מין, היא לעולם לא תוכל ללדת ואני מקווה שהיא תחיה כמה שיותר 3>
    מה שבאמת ראוי להעריך זה את החום ואת האהבה שסביבה כל הזמן זה באמת מרגש.
    ולמי שאומר שזה לא פוטושופ ומתחיל לקלל את מי שכן אמר, מה אכפת לכם? שיחיו באשליה, העיקר שאתם יודעים שהם סתם מבלפים אז אין צורך להוסיף מילה. סוף סיפור.
    הנושא נסגר שבוע טוב !

    השבמחק
  186. אמאלה!!!!! זאת בת נכון?

    השבמחק
  187. יששששששששששששששששששששש אני הראשון שכותב ב2011
    אבל למרות שהיא רזה מידיי עדיין היא שמחה הדבר הכי טוב בעולם זה ליהיות שמח(: וגם בטח יש לה הרבה דברים טובים בלב תחשבו על זה אוליי?!

    השבמחק
  188. זה אמיתי,עשו עליה סרט בסיפור המזעזע שלי לפני כמה שנים... והיא לא חלתה בזה,היא נולדה עם זה,זה סוג של פרוגריה,למי שלא יודע מה זה פרוגריה שיחפש בגוגל.

    השבמחק
  189. אין אין היא פשוט שמנה טילים!! והיא מה זה סקסית מןשכת אותי למיטה

    השבמחק
  190. מיסכנה קשה לאמין שיש בן אדם כזה אני מזה מרכמת אלי אבל בתמונות שלה היא שמחה ו אני רוצה לאכל לה שתהיה שמחה תמיד

    השבמחק
  191. אמ'לה איזה תמונות מפחידות !
    איך אני מרחמת עליה :(

    השבמחק
  192. אלוהים ישמור היא נראית כמו זומבית מתוך סרט אימה אמריקאי זוועה

    השבמחק
  193. שתבריא בעזרת השם שהיה לה רק טוב גם עם המחלה הזאת ומה שחשוב זה שהיא מאושרת ושום דבר אחר לא חשוב לא איך היא ניראת ולא כלום

    השבמחק
  194. וואי מסכנה רק בריאות אני מאחל לה.

    השבמחק

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails