אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום שני, 5 ביולי 2010

האדם שהשתיל מצלמה במקום עין

מה גורם לאדם שפוי להשתיל מצלמה זעירה בתוך חלל עינו? תשאלו את רוב ספנס, במאי סרטים קנדי שהחליט לקחת צעד דרמטי קדימה את יכולת התיעוד שלו. לאחר שאיבד את עינו בתאונת ירי, ספנס עבר השתלה בחלל העין שהפכה אותו לאדם ביוני בעל יכולת לתעד כל דבר שעיניו רואות - ולשדר זאת לעולם כולו. צפו באיש הביוני בפעולה



המציאות עולה על כל תסריט: רוב ספנס, במאי סרטים קנדי בן 36, איבד את עינו הימנית בתאונת ירי בחווה של סבו כשהיה נער. לפני מספר שנים הוא החליט לנצל את המקום הפנוי בעינו כדי להתקין שם מצלמה זעירה שתתעד כל מה שהיה רואה אלו לא היה מאבד את עינו, ובקרוב - המצלמה הזו תשדר לכל העולם את מה שהוא רואה - בשידור חי.

זה נשמע אולי כמו תסריט דמיוני, אבל בשנה שעברה הושלם תהליך השתלת העין ואף זכה לתואר אחת ההמצאות הטובות ביותר לשנת 2009 של המגזין "טיים". ספנס מכנה עצמו "איי-בורג" - שהוא שילוב של המילים "אדם ביוני" ו"עין" בשפה האנגלית.

המצלמה הזעירה שהותקנה בחלל העין משדרת את הצילומים באופן אלחוטי באמצעות סוללה קטנה, אך בשלב זה היא רק מתעדת ואינה משדרת את הצילומים למוחו של ספנס. במקום זאת, הוא מסוגל להקליט את כל מה שעינו רואה מדי יום, וכעת הוא מתכוון לשדר את התמונות שמוחו "רואה" לכל העולם בלינק מיוחד שיעלה ברשת האינטרנט. כך ייתכן שכל אחד מהאנשים בסביבתו של ספנס יופיע באיזשהו אופן בסרטיו העתידיים.

5 תגובות:

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails