אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום שישי, 25 ביוני 2010

ארה"ב: בן 11 חודשים צולם שואף מבאנג

תמונה בה נראה פעוט אמריקני בן 11 חודשים כשהוא לוקח שאיפה מבאנג כבשה את הכותרות ברחבי העולם. בעקבות הרעש התקשורתי אמו של התינוק הכחישה כי בתוך הבאנג היו סמים, אך למרות ההכחשה יפתחו בקרוב רשויות הרווחה בפלורידה בחקירה



ארה"ב סוערת בעקבות תמונה בה נראה תינוק בן 11 חודשים כשהוא לוקח שאיפה מבאנג. התמונה הופצה היום ברשת האינטרנט והגיעה לכותרות בכל כלי התקשורת המרכזיים במדינה.

אמו של התינוק, תושבת העיר ג'קסונוויל ששמה נאסר לפרסום, הגיבה בפורומים באינטרנט לפרסום התמונה. האם כמובן הכחישה כי בתוך כלי העישון היו סמים, וטענה כי מדובר בהלצה בלבד. האם גם שינתה את הסטטוס שלה ברשת הפייסבוק וכתבה: "אני בחיים לא הייתי מאפשרת לתינוק שלי להתמסטל".

בעקבות פרסום התמונה הודיעו רשויות הרווחה בפלורידה לחקור את המקרה, ואמרו כי בימים הקרובים תזומן האם לחקירה.

מקור: thesun


32 תגובות:

  1. איזה בת שרמוטהה אמלהה !! הייתי רואה דבר כזה היו עשים לתינוק הייתי שוברת את אותו אחד !

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  3. כמו שצריך שיענה מישהו קטן שיהיה בסטלה

    השבמחק
  4. יא טמבלים הוא לא באמת לוקח שחטה תיראו אפילו לא מדליק את הבאנג ותיראו הוא מכניס אצבע חתור החור שסמים שם את החומר זה סתם תמונה לא אמיתית

    השבמחק
  5. זאת תמונה אמיתית שהוצאה מקשרה. הילד רק משחק איתו אבל זה שיש באנג בבית עם ילד קטן זה כבר לא טוב...

    השבמחק
  6. מה אתם מפגרים...
    דבר ראשון רואים שהוא דוחף את האצבע שלו איפה ששמים את המצית
    ודבר שני הוא בטח לועס את זה (תינוקות אוהבים ללעוס הכל)

    השבמחק
  7. חחחחחחחח אמא גנובה

    השבמחק
  8. סתם שטויות האתר הזה (פפוק)מזייף הכול

    השבמחק
  9. בת זונה של אמא שתמות אמן

    השבמחק
  10. חרטה רצח סה"כ תמונה של ילד עם מכשיר גם אני יכול לעשות ולצלם ולכתוב שלוש משפטים ותאמינו לי.. עם היה סרטון שמראה שהוא שואף ומדליק הייתי מאמין!

    השבמחק
  11. מה לקחתם רציני בשביל לתת לילד בן 11 חודשים לעשן משו צריך להיות על LSD או משו.
    כולה תמונה כולכם מגזימים חחחח צחקה וקבלה על הראש באמת לא עושים כאלה דברים

    השבמחק
  12. בת זונה + שרמוטה

    השבמחק
  13. מה תינוק מסטול זה יכול להיות סבבה רצח ויש מצב הוא יהיה מאוד חכם ...

    או להפך .. חחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  14. תינוק לא יודע לשתות מקש
    אתם רוצים בנג הוא יעשן?
    זה סתם היה בצחוק אל תאכלו סרטים!!!!
    זה לא אמיתי!!!

    השבמחק
  15. אני מודיא רשמית שאמא של התינוק בת זונה ומאיפו התינוק הסיג את הסמים

    השבמחק
  16. חזק חחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  17. אם הייתי רואה דבר כזה הייתי עולה לבית של הבן אדם ומפרק לו ת'צורה

    השבמחק
  18. סתם עוד אמא משועממת שחיפשה כותרת" ורעש, והשתמשה בתינוק שלה לצורך העניין תינוק לא יודע לשאוף לריאות רק לנשוף לתוך הבקבוק כי אין בבקבוק פיטמה אני לקחתי את זה בהומור סטירי" כסתם תצלום ולא יותר.

    השבמחק
  19. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חץ זה XDD
    והוא לא שם אצבע בתוך איפה ששמים את הסמים הוא מדליק את זה אם מצית

    השבמחק
  20. בגלל זה יש יובש עכשיו הכול מובן..!!!!!!!!

    השבמחק
  21. מה אתם אוכלים סרטים !!
    רואים שהוא נושך את זה מה איך הוא יכול לקחת את זה תראו איזה חור גדול זה למעלה הוא יכול להכניס את הראש שלו בפנים מה אתם סתומים !!

    השבמחק
  22. כוס אמא של הבת זונה הזאת שתלך להיזדיין איזה מין אמא אינעלבוק כוס אחתק
    שרמוטה שתמות ותישרף יגכולה למ........
    ולרדת לי ל..............
    שר..................................................................................נה
    מי נותן לתינוק לעשן סמים!!!!!!!
    כוס אמ............................אינע....!!!

    השבמחק
  23. חחחחחחחח!!!איזה חזקקק XD

    השבמחק
  24. אתם חברה של דופקים זה אמריקה כוללם שם מסטולים

    השבמחק
  25. זונה בת זונה

    השבמחק
  26. זה סתם תמונה תפסיקו עים הקללות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  27. ואחר כך אנחנו אמרי למה הנעור שלנו ככ?כי אם פעוט בן שנה מרזיק בנגק תחשבו מה הוא ירציק בגל יותר מאוחר...

    השבמחק
  28. חחחחח חזק...למה היא לא אמא שלי

    השבמחק
  29. חחח זה סתם זה ניראה כאילו הוא נושך את הפיה של הבאנג רואים שהמבחנה ריקה ואין לו מצית ביד זה סתם עלק האמא מקחישה שהיה סמים מה הקשר יהומו רואים שהוא לא עשה שחטה חחח

    השבמחק
  30. איזה גבר אמא מפגרת

    השבמחק
  31. אצלנו יש יובש ובארצות הברית יש ילדים בני 11 חודשים שעושים שחטה..... כוס עמק. אמיתי או לא שיתנו גם לנו... מה קרה חלאס היובש.

    השבמחק

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails