אקסטזי | צפייה ישירה | קישורים

יום רביעי, 30 ביוני 2010

העקבים הכי גבוהים בעולם



זה בטח כ"כ מבאס ללכת על זה!


פתרון בחינת הבגרות בפיזיקה - קיץ 2010

פתרון הבחינה בחשמל (שאלונים 917521, 652)

פתרון הבחינה בקרינה וחומר (שאלונים 036541, 654)






כריס בראון בוכה במופע המחווה למייקל ג'קסון



כריס בראון כפי שלא נראה מעולם: בוכה באמצע מופע מחווה למייקל ג'קסון

יום שלישי, 29 ביוני 2010

השם הכי מפדח שיכול להיות



הקונדום של ישו חחחחחח

יום שני, 28 ביוני 2010

שדד קשישה בת 85 וחזר לעזור לה לקום



זה קרה בשבוע שעבר בהארלם שבארה"ב, גנב ניסה לשדוד קשישה בת 85 ולגנוב את ארנקה - לאחר ששם לב כי היא נפלה ונחבלה חזר לעזור לה. דרך אגב, הארנק לא נגנב בסופו של דבר. סיפור הזוי לחלוטין

יום ראשון, 27 ביוני 2010

פעם הבאה תשמרו על הפרטיות בפייסבוק


חחחח איזה מפגרת הבחורה הזאת


יום שבת, 26 ביוני 2010

מתיחה על 144: אמבולנס טורקי



קרדיט לבחור הזה שעשה ת'מתיחה

יום שישי, 25 ביוני 2010

ארה"ב: בן 11 חודשים צולם שואף מבאנג

תמונה בה נראה פעוט אמריקני בן 11 חודשים כשהוא לוקח שאיפה מבאנג כבשה את הכותרות ברחבי העולם. בעקבות הרעש התקשורתי אמו של התינוק הכחישה כי בתוך הבאנג היו סמים, אך למרות ההכחשה יפתחו בקרוב רשויות הרווחה בפלורידה בחקירה



ארה"ב סוערת בעקבות תמונה בה נראה תינוק בן 11 חודשים כשהוא לוקח שאיפה מבאנג. התמונה הופצה היום ברשת האינטרנט והגיעה לכותרות בכל כלי התקשורת המרכזיים במדינה.

אמו של התינוק, תושבת העיר ג'קסונוויל ששמה נאסר לפרסום, הגיבה בפורומים באינטרנט לפרסום התמונה. האם כמובן הכחישה כי בתוך כלי העישון היו סמים, וטענה כי מדובר בהלצה בלבד. האם גם שינתה את הסטטוס שלה ברשת הפייסבוק וכתבה: "אני בחיים לא הייתי מאפשרת לתינוק שלי להתמסטל".

בעקבות פרסום התמונה הודיעו רשויות הרווחה בפלורידה לחקור את המקרה, ואמרו כי בימים הקרובים תזומן האם לחקירה.

מקור: thesun


זה מה שבחורות בצה"ל עושות במקלחות


אם כל הלוחמות היו נראות ככה... לא היו פה ג'ובניקים בכלל :)


יום חמישי, 24 ביוני 2010

רוסיה: 3 רוצחים אכלו את הקורבן

השלושה אכלו חלקים מהאיש אותו רצחו ואת השאר מכרו לבעל מזנון להכנת סנדוויצ'ים. בעל המזנון, שלא חשד כי מדובר בבשר אדם, הכין ממנו סנדוויצ'ים בסגנון טורקי ומכר ללקוחותיו. השלושה יישלחו למאסר בן 13 עד 18 שנים

תמונת אילוסטרציה - למצולמים אין קשר לכתבה

בית המשפט ברוסיה שלח לכלא שלושה גברים לתקופות של 13 עד 18 שנה, לאחר שרצחו גבר. השלושה לא הסתפקו ברצח ולאחר מכן אכלו חלקים ממנו ואת החלקים הנותרים מכרו כבשר רגיל לבעלים של מזנון סנדוויצ'ים.
הבעלים של המזנון, שלא חשד בכלום, השתמש בבשר האדם להכנת סנדוויץ' טורקי פופולארי עבור לקוחותיו. החוקרים אתרו את שלושת הרוצחים, שלושתם מחוסרי בית. הקורבן מת לאחר שנדקר והוכה בעזרת פטיש.

נגד שלושת הגברים עמדו רישומים פליליים בעבר. הם אמרו בבית המשפט כי הם רצחו את הקורבן מסיבה מאוד פשוטה: הם לא אהבו אותו.


יום רביעי, 23 ביוני 2010

החולצה הכי מדליקה במונדיאל 2010



וובוזלה בחינם :)


יום שלישי, 22 ביוני 2010

הפרסומת הכי מוזרה בעולם



פרסומת ממש מטרידה לפי דעתי...

הפדיחה הכי גדולה שיכולה לקרות לבחורה בפייסבוק



יום שני, 21 ביוני 2010

השיר החדש של אייל גולן "רק מתגעגע" נגנב ממתמודד כוכב נולד



שערוריה חדשה בעולם המוזיקה נחשפת לראשונה כאן בבלוג! השיר החדש 'רק מתגעגע' של כוכב הזמר הים-תיכוני המצליח בכל הזמנים, אייל גולן, שר במקור הזמר והיוצר בוגר כוכב נולד 5, נדב כהן. בחמישי האחרון הודיע אייל גולן בשידור חי בתוכנית "כוכב נולד 8" שהוא יגיע בשבוע הבא וישיר לראשונה בבכורה את הסינגל החדש שלו "רק מתגעגע", את השיר כתב במקור אביעד פינו עבור נדב כהן. הזמיר הצעיר התחיל להופיע עם השיר בהופעות שלו. מקרובים לנדב מספרים לנו שהוא נפגע קשות מהעניין והוא פתח בחרם על גולן. מקרובים אחרים מספרים, שאייל פשוט שמע את השיר באחת מההופעות של נדב, נדלק, ולקח בלי לבקש. מאז שגולן הודיע שהוא מבצע את השיר והכריז בזה שהשיר שלו בלבד, נדב לא נח ומפרסם בפייסבוק האישי שלו סטטוסים בנושא כמו: "ואני מודע למצב. אני בחור חזק וזה כבר מאחוריי", וברביעי האחרון כתב: "יש בחיים דברים הרבה יותר קשים... ועוד נעבור אותם. תודה לכל המפרגנים, אוהב!! רק מתגעגע." - מקרובים לגולן מספרים שכרגע הוא מתכוון לשיר את השיר בכוכב נולד ולא להתייחס לנדב. כזכור גולן חיפש את היוצר לשיר ואפילו פרסם אייטם במדור שיעזרו לו למצוא את כותב השיר המקורי.

הביצוע המקורי של נדב כהן האזינו:


הפוסט המקורי בבלוג של עומרי חיון

יום שבת, 19 ביוני 2010

תאמינו או לא: חתול אחד עם שני פרצופים



חתולה מהעיר צ'רלסטון שבווירג'יניה המערבית המליטה אמנם שישה חתלתולים קטנים, אבל יש לה שבעה פיות להאכיל. אחד החתולים נולד עם שני פרצופים - מה שבעצם אומר שיש לו ארבע עיניים, שני פיות ושני אפים. בעקבות המראה החריג, בעליו קרא לו בשם Two Face - על שם הדמות "דו-פרצוף" מ"באטמן".

החתלתול, שנולד ביום רביעי האחרון, הובא לווטרינרית ד"ר אריקה דרייק, שקבעה כי הוא סובל מדיפרוסופוס - כפילות של איברים בפנים - ונתנה לו 50% לשרוד. לדבריה, Two Face נראה בריא לחלוטין ומתפקד כמו כל חתול אחר בגילו, אבל בעלי חיים במצבו לא תמיד נוהגים להאריך ימים ולכן לא ברור מה יעלה בגורלו. אנחנו מחזיקים לו אצבעות.

יום חמישי, 17 ביוני 2010

המשרדים הראשיים של פייסבוק












הוכחה שגברים הם כמו כלבים


הכל בגדר הומור, כן?


יום שני, 14 ביוני 2010

שיא גינס: האיש הכי גמיש בעולם



נראה לי שאין לו בולבול לבחור הזה

התמרור הכי מוזר בעולם



חחחחחח מעניין איפה יש תמרורים כאלה... או שבעצם עדיף לא לדעת


אישה שחיה 16 שנה את אותו היום

שתי תאונות דרכים קשות שעברה מישל פיפוטס הבריטית שינו את חייה מקצה לקצה. הזיכרון שלה לטווח קצר אבד והיא חיה למעשה את אותו יום שוב ושוב. בכל בוקר מתעוררת מישל וחושבת שהשנה היא 1994. אפילו בעלה צריך להראות לה תמונות כדי להוכיח לה שהשניים נשואים

בכל יום מתעוררת מישל פילפוטס לצד גבר שלטענתה אינה מכירה. רק כאשר מסביר לה ה"פולש הזר" שהוא בעלה ומראה לה תמונה מיום חתונתם היא מצליחה להירגע. למחרת חוזר הסיפור על עצמו חלילה.

פילפוטס, תושבת אנגליה בת 47, איבדה את הזיכרון לטווח קצר בעקבות נזק מוחי שנגרם לה בעקבות שתי תאונות דרכים קשות וכבר 16 שנה שהיא חיה למעשה את אותו היום שוב ושוב. בעוד שכל מה שחוותה לפני 1994 חקוק בזיכרונה של פילפוטס, האירועים לאחר מכן נשכחו כאילו לא היו.


"מזל שהכרתי אותה לפני התאונות ושיש לנו הרבה תמונות", מנסה בעלה איאן להתבדח. "אחרת היא לא הייתה יודעת בכלל מי אני". מאז ההידרדרות במצבה של מישל היא ממעטת לצאת מהבית ונעזרת במכשיר ניווט אפילו כדי למצוא חנות אותה הכירה כל חייה. בנוסף, על מנת לנסות להתמודד עם הבעיה הקשה, היא משתמשת באינספור פתקים ותזכורות במכשיר הנייד שלה.

"אני מזדהה עם הסרט 'לקום אתמול בבוקר'", מציינת מישל. אך בעוד הקומדיה שיצאה לאקרנים ב-1993 מסתיימת בסוף טוב, העתיד עבור הבריטית כלל לא נראה מבטיח. "הזיכרון שלי אבד ואין סיכוי שהוא לעולם יחזור", היא פוסקת בעצב.


בחורה עם גוף מעוצב



קצת יותר מדי מעוצב הייתי אומר...

זה מה שקורה כשנותנים לכלב לנהוג באוטו (סטטוס בפייסבוק)


קבלו בחורה לא חכמה במיוחד, שנתנתה לפודל שלה לנהוג באוטו, כעבור חצי שעה עידכנה את הסטטוס וכתבה שהייתה מעורבת בתאונת דרכים. אחח הנשים האלו


יום ראשון, 13 ביוני 2010

עוד דבר טוב במונדיאל 2010 - האוהדות הסקסיות

,










פרט לכדורגל המשובח, במשחקי המונדיאל אפשר למצוא אוהדות משובחות מאוד :-)


ילדה בת 7 בגוף של קשישה בת 70







קוראים לה Ashanti Elliott Smith ועקב מחלה נדירה היא תקועה בגוף של קשישה בת 70 כאשר היא עצמה בת 7. מסכנה


ילד קטן בלי ידיים







Ali Srour המתגורר בירדן נולד ללא ידיים, אך הוא מנסה להסתדר בחיים בלעדיהם.

יש לכם ידיעה חמה שתרצו שנפרסם אצלנו? צרו קשר מייד באימייל האדום: papukhot@walla.com

רוצה לפרסם כאן? צור קשר וקבל הצעת מחיר מצחיקה!

Related Posts with Thumbnails